[verwijderd] Ik snap dat je je ervaring deelt. Maar als die ervaring bestaat uit een paar uurtjes scrollen en dan de app weer verwijderen dan klopt je beeld denk ik gewoon niet helemaal. En op zich is ook dat allemaal prima! Begrijp me niet verkeerd hoor, ieder z’n ding. Ik zou het alleen ontzettend zonde vinden als iemand die dat leest, bijv @Ansji daarom besluit er niet aan te beginnen, gebaseerd op een vooroordeel en iets niet een kans geven. Er staan namelijk ontzettend veel video’s op van mensen over weer overeind krabbelen na een (vervelende) scheiding, weer geluk vinden, zelf liefde, van je eigen lichaam houden, je vrouwelijke energie omarmen etc. Mensen die misbruik overkomen zijn, die uit een geweldsrelatie ontsnapt zijn. En die weer vol in het leven staan en gewoon eerlijk hun verhaal doen. Wat een ontzettende boost en inspiratie kan zijn, dat is het wel voor mij! Tuurlijk, er staan ook dans video’s op, work-outs en paaldansen en receptjes, life-hacks, domme grapjes en tips voor je tuin, planten, woonkamer make-over en weet ik veel. Maar om het neer te zetten als wulpse dames die een beetje met de camera flirten. Dat doet gewoon echt geen recht er aan.