Sweetl Ik volg schuurpapier en louelle, jullie wisten mijn naam toch alππ ik vrees alleen dat ik helemaal niet actief ben op insta/fb enz. Mijn laatste post was uit 2019 zag ikπ
Vulpen [verwijderd] Tsja, mijn moeder heeft nog getwijfeld of ze me Ottolien zou noemen. Had ze het maar gedaan hΓ¨? π
[verwijderd] Vulpen jouw naam wist ik toevallig dus die kan ik wel onthouden! Wel een stuk beter dan Ottolien π @Louelle81 herken ik aan haar prachtige haren, @June mag nooit meer haar profielfoto veranderen want de bloemen horen bij de lente dus dat is juni en ik heb een volgverzoek van iemand die ik nog niet heb kunnen identificeren π€
Sweetl [verwijderd] ik zie dat jij mij ook een uitnodiging hebt gestuurd π oke. Ik ben dus echt niet meer incognito
[verwijderd] Sweetl ik volg gewoon iedereen die anderen van hier volgen die ik herken π Ik ben alleen echt helemaal kwijt wie nu wie is π [verwijderd] voel me vereerd ππ
[verwijderd] Haha ik volg alleen @[verwijderd] en zij mij. Maar ik ben niet zo interessant voor jullie hoor, dus zo is t ook wel genoeg π
Ansji En ik kan niemand volgen, want ik kan/mag niet eens een account aanmaken. π Voel me net een crimineel...