Jessie80 Ik heb van mezelf een serie foto's van een roeitraining aan de muur hangen in de studeer/werkkamer. Zoiets maar dan van de gouden Holland acht zou ik wel tof vinden. Ik hou van de symmetrie en omdat ik zelf heb geroeid weet ik dat het moeilijker is dan het eruit ziet...
Uilenmama Van Max Verstappen, als hij wereld kampioen is geworden, ooit. Niet voor mij zelf, maar voor mijn man. Houdt hij misschien op om overde andere racers te klagen. En om over Formule 1 te praten, kijken op zijn mobiel...
[verwijderd] Niemand. Heb een gloedhekel aan sport kijken en het is mij zelfs nooit gelukt om een wedstrijd van het Nederlands elftal op het wk af te kijken. Mijn man vindt mij een barbaar π.
Pietje1987 [verwijderd] mijn man is een vergelijkbare barbaar! Hij is 43 en heeft welgeteld twee WK voetbalwedstrijden βgezienβ. Nou ja, hij was aanwezig in de kroeg en dronk bier πππ Ik kijk zelf ook zelden sport, hoewel ik wel mega veel respect heb voor de dames van het vrouwen voetbal! Wat een bikkels!
Jessie80 Pietje1987 die van mij lijkt ook alleen als het er echt toe doet en dan eigenlijk ook alleen om het sociale aspect van met vrienden een biertje drinken. Je kan mij voor voetbal ook niet wakker maken, maar schaatsen, roeien of zwemmen wil ik de wekker nog wel eens voor zetten...
Famofthree Nico hulkenberg zou ik niet heel vervelend vinden. Of Kjeld nuis ...ook niet erg... Hahaha of bedoelde je niet zulke foto's.. Dan graag van aryton Senna en of Mohammed Ali ππ
Deliana Famofthree Nico hulkenberg zou ik niet heel vervelend vinden. Zijn accent als hij Nederlands praat kwijlπ€€
Deliana Pieter Braun Doet aan Meerkamp en is 24 of zo. Iets meer als een foto zou ik overigens ook geen nee tegen zeggen, maar dat ter zijde π