• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ha meiden,

Volgende week ben ik in meerdal, aan het einde van de week wil ik voordat we naar huis gaan misschien langs toverland gaan.
Is het leuk voor een bijna 6 jarige en hoef je bijv geen uur te wachten bij de atracties?
Ik zit te twijfelen om er een nacht tent aanvast te plakken daar krijg je 2 dagen toverland bij.
Aanrader of niet dus?

Aanrader. Genoeg te doen voor je dochter. Wachttijden zijn zoals bij elk pretpark wisselend. Bij de kleinere attracties vaak wel best kort bijv 10-15 minuten. En er is ook veel open waar je gewoon in kan bijv speeltuinen.
2 dagen is trouwens wel veel voor dit park. Maar je bent natuurlijk niet verplicht om de tijd daar ook door te brengen dan.

Zeker aanrader! Veel gaat op lengte dus je kan ff op de site kijken waar hij overal in kan. Mijn 3 jarige vond het er geweldig!

Wachttijden variëren. Voor de populaire attracties kan je bij drukte wel een uur wachten maar ook genoeg waar je niet zo lang wacht

2 dagen is t park te klein voor. Als die 1.20 is mag die in de dwervelwind en troy. De achtbaan met de benen los en motor niet. Omdat die niet overal in kan is t qua wachren ook goed te doen.

Ik zou t binnen gedeelte als laatste doen maar de ingang van de boomstammen is wel binnen . Hij mag bij 1.20 dus ook in de boomstammen en de ronde boten. De bootjes die gewoon een rondje varen hebben wij niet gedaan.

Verder zijn er speel plaatsen en kun je met water spelen.

In ieder geval heb je een leuke dag!

8 dagen later
  • [verwijderd]

We zijn in toverland geweest afgelopen maandag! Leuk park het was wel enorm druk!
Wel leuke atracties en binnen gedeelte,

20 dagen later

[verwijderd]

wij zijn 19 augustus geweest. Meiden, wij ook, super dag gehad. Maar... ik heb daarna wel stevig het enquêteformulier ingevuld. Het was veel te druk! Dit was echt niet coronaproof! Was dit bij jullie ook?

• [verwijderd]

Puzzelstukje nou het was toen ik er was ook harstikke druk echt druk. Mensen hielden zich wel redelijk aan de afstanden..

Op sommige plekken kon je je niet aan de afstand houden. En mensen die met groepen waren bleven ook gewoon ergens in het midden staan enzo... nee dat was echt niet handig.