[verwijderd] [verwijderd] medisch is alles nu goed met hem, behalve dan zijn darmen maar daar hebben we elke week contact over. hij krijgt nu grotere flessen, andere tijden van drinken en slapen, hij moet elk slaapje in zijn bedje slapen behalve in de middag als N naar buiten gaat en mag dus ook niet meer mee op bezoek. Ik vind dat wel prima. Ik wil gewoon geen gedoe meer en als dit hem helpt dan doen we dat gewoon. Meneer slaapt (gelukkig!!) niet meer in de puckababy en dat is echt wel een feestje waard. Toen we thuis kwamen ging het direct weer mis, maar dat hadden ze ook voorspeld.
Ik ben helemaal gesloopt en kan wel de hele dag huilen. Ik ben zo moe. Maar goed dat komt wel weer goed als alles loopt zoals in het ziekenhuis. Mijn man heeft net boven alles gestofzuigd dus die helpt ook goed mee.