Vanmiddag had J best honger dus een vol potje groente geprobeerd, ging helemaal op. Later wilde hij weer helemaal niks, was moe maar niet slapen, niet geëntertaind willen worden. Ik denk dat hij overprikkeld was, vanmorgen mee naar de diëtiste, vanmiddag mee een aantal winkels in. Hij ligt nog in de reiswieg, maar had de kap omlaag omdat hij nu wel wil kijken. Even na 19.00 fles van 180 geprobeerd en die ging helemaal op en viel halverwege al in slaap. Toen ik hem naar bed ging brengen toch weer zijn best doen om wakker te blijven, gelukkig overwon de vermoeidheid al gauw en viel hij als een blok in slaap. Ik ga kijken wat ie doet als hij volle potjes krijgt.