aardbeitjes
Mijn bijna 5 jarige ook...
Mag je een baby ook al achter het behang plakken? J vond het gisteravond nodig om weer even te geinen voor hij eindelijk weer ging slapen. Ik bracht heen naar boven toen hij bijna sliep, ik leg hem om bed en ogen weer wagenwijd open. Nog even knuffelen dan, weer in bed, weer klaarwakker. Gezellige geluidjes maken, ooooh, eeeeeh, aaaaah. Hartstikke leuk als het overdag is, niet als ik ook graag slapen wil. Weer knuffelen en toen gaf hij toch maar over.
Gistermiddag was ik naar het ziekenhuis, zoontje thuis bij papa. Toen ik thuis kwam was hij niet blij. Volgens man wilde hij ook niks, niet spelen, niet slapen, niet drinken. Man ziet de bui al hangen als ik volgende week een dagje weg ga met mijn dochters, een dag met een huilende baby die niks wil. Ik heb hem direct gewaarschuwd dat hij mij daar dan niet mee gaat lastig vallen omdat het dan meteen mijn dag vergald. Kleine meid wilde als baby alleen mij, toen ik eens een dagje op pad was belde hij met een gefrustreerde huilende baby op de achtergrond, ze wou helemaal niks van hem. Mijn dag was meteen verpest.