Ik vond aan kamperen erg leuk dat toen ik eenmaal weer thuis was alles zΓ³ ontzettend luxe was 😁 de douche, mn eigen schone bedje.. Vond t kamperen echt wel leuk hoor, maar thuiskomen ook πŸ˜‚

[verwijderd] wat ik doe op een dag is: de hond uitlaten en eten geven, (man en dochter slapen dan nog) dan zet ik een kopje thee en ga lekker in de voortent met mijn boek zitten lezen. Ondertussen wordt de camping wakker. Als mijn man en dochter wakker zijn dekken we de tafel en gaan we ontbijten, dan wassen en aankleden en de afwas doen. Dan weer lezen,bedenken wat we zullen eten en boodschappen of wandelen met de hond. Tussen door nog koffie en thee drinken of een spelletje. Na de lunch weer afwassen en lezen of een spelletje, of als ze WiFi goed is forummen. Zo klungelen we de hele dag aan, na het avondeten weer afwassenπŸ˜‚

Pimpelmeesje wij vinden thuiskomen ook altijd weer heel fijn πŸ˜‚

onze dochter is vaak wel verdrietig als we naar huis gaan want dan ziet ze haar vrienden misschien nooit meer.... vorig jaar stonden we natuurlijk lang op de camping en veel vriendjes van haar ook. Ze hebben telefoonnummers uitgewisseld en nog steeds contact dus dat is wel leuk.

• [verwijderd]

Huggybird onze oudste dochter moet ook standaard huilen als we weg gaan, omdat ze iedereen zo gaat missen. Tegen de tijd dat we bijna thuis zijn, is het huilen omdat ze bang is dat er iets met het huis is gebeurd toen we weg waren. Vervolgens is het de eerste dagen thuis ook huilen, want het is zo spannend om weer alleen in je eigen kamer te slapen en ze mist iedereen zo vreselijk. Super gezellig dat kamperen πŸ˜‚.

Huggybird wij vinden thuiskomen ook altijd weer heel fijn πŸ˜‚

Het is meer dan 10 jaar geleden en ik kan me nog herinneren hoe heerlijk mn eigen douche was 🀭 nou hadden wij ook wel heel basic gekampeerd.
        Vond het kamperen ook echt leuk hoor, t klinkt wat negatief maar dat gevoel van thuiskomen zie ik echt als pluspunt 😁

[verwijderd] πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ zo heerlijk die meiden heπŸ€·πŸ»β€β™€οΈ
          het is op de een of andere manier ook zo intens voor ze.

Pimpelmeesje ik kan me dat als kind ook nog herinneren, wij kwamen dan vlak bij huis de snelweg af en reden door een laan met grote bomen naar het dorp waar we woonden (auto met caravan, ouders mijn broer, zus, De hond en ik) dan deed mijn vader het open dak open en ging de hond staan en snoof de geur op. Ik keek dan terwijl we het dorp in reden of ik al vriendjes of vriendinnetjes zag die al terug waren van vakantie. Het gaf een duurt kriebel in mijn buik. 😊 en ons huis was zo groot en mijn kamer en bed ookπŸ˜‚

• [verwijderd]

Ik heb nog nooit gekampeerd. Ik hou ervan om een eigen toilet te hebben, een beetje gerieflijkheid enzo.
          Maar vanmiddag gaan wij op vakantie, 10 dagen naar een camping. Weliswaar in een blokhut, maar dat telt wel als houten tentje toch? We slapen in een stapelbed, er zijn 2 gaspitjes in het hutje en een kraan. Ik vind het best heftig dus ben erg benieuwd hoe het bevalt πŸ˜…

• [verwijderd]

[verwijderd] volgens mij is onze tent en uitzet nog luxer dan jullie blokhut πŸ˜‚. Veel plezier (of succes gewenst 😬).

[verwijderd] jullie kinderen spelen dus heel de dag met de andere kindjes, dat is heel leuk. Maar wat doen jullie heel de dag? Hoe zien jullie vakanties eruit qua activiteiten en wat je ongeveer op een dag doet?

Dit wisselt natuurlijk ook per kind, ik kan me niet herinneren dat ik met andere kinderen speelde op een camping, alleen met m'n zusje. Ik was altijd aan het lezen en we speelden veel spelletjes. En verder naar stadjes en kastelen en musea of gewoon rondrijden en zo, hangt er maar net vanaf waar je bent.

Heb nog geen ervaring met kamperen met kinderen, in een tent zie ik ook echt niet zitten, wat je dan allemaal mee moet slepen...

• [verwijderd]

[verwijderd] fijne vakantie en ik ben heel benieuwd wat je er straks van vindt! πŸ˜„

• [verwijderd]

Wij hebben na lang twijfelen gisteren de knoop doorgehakt. We blijven tΓ³ch thuis dit jaar. Ik vertrouw het niet ivm Corona. Wij wilden eigenlijk naar NL toe en toen misschien een camping hier in FR en nu dus helemaal niks. Vind het wel balen maar dit voelt beter zo.
              ... Maar nu ik dit typ heb ik weer een β€˜geniaal’ idee om dan tΓ³ch die camper te huren voor 1/2 dagen en dan ermee rondrijden bij ons in de buurt en ergens overnachten op een mooi afgelegen plek. πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„ Γ‰n dus ook een nachtje bij ons in de tuin kamperen, lijkt me ook heel leuk!
              #itsnotoveryet

• [verwijderd]

[verwijderd] tot nu toe is het wel oké. Alleen snachts nog wat fris. En zometeen ga ik Pannenkoekmix mixen met een vork 🀣
              Zoonlief logeert inmiddels bij oma voor een nachtje. Dat ligt niet aan de camping trouwens, hij heeft ass. Elk jaar is vakantie een ramp voor hem en elk jaar proberen we het opnieuw. Maar op vakantie gaan is niet zijn ding

• [verwijderd]

[verwijderd] haha back to studententijd πŸ˜„
                Wat jammer voor je zoontje (en jullie natuurlijk). Komt hij overdag wel naar de camping? Lijkt me lastig.. misschien helpt het als je hem geleidelijk laat wennen? Met z’n vertrouwde spulletjes πŸ™‚

• [verwijderd]

[verwijderd] de pannenkoeken waren iig geslaagd.
                  Zoon had wel iets vertrouwds mee. Maar totaal uit zijn comfortzone.
                  Ik vergelijk het altijd maar met het gevoel dat je zelf in een vreemd land met andere cultuur enzo wordt gedropt. Je hebt weinig spullen mee en er wordt gezegd dat je moet genieten. Terwijl je jr helemaal niet fijn voelt