[verwijderd] voor onze vakantie weet ik nog niet wat we gaan doen..ik word er ook gek van want er veranderd steeds iets 😅
Huur eerst anders een tent? Veel campings hebben tegenwoordig wel een paar kant en klare Safari tenten staan. Die zijn vaak nog erg nieuw en mooi. Toch proef je het campinggevoel op deze manier wel.
Wij doen meestal om de dag een uitstapje en de andere dag blijven we rondom de camping. Rond 8.30-9.00 opstaan en rustig ontbijten. Dag op de camping is vaak even wandelen /hardlopen voor mij in de ochtend. Verder boek lezen, beetje zwemmen, yoga, tekenen, spelletjes doen met de kinderen, lekker koken, borrelen op het terras of even buiten de deur eten/ lunchen in een naburig plaatsje. Mijn man gaat graag op pad om te fotograferen of rommelmarkten te bezoeken.
Dit jaar hebben we de eerste week veel geweerwolfd met andere kinderen op de camping en waren mijn man en ik spelleider. We hebben ook weleens nagellak, dans en haarfeestjes bij de tent georganiseerd voor alle kinderen. De meiden gaan dan uitnodigingen ophangen bij het toiletgebouw etc. Eigenlijk doen we gewoon waar we zin in hebben op dat moment.
Rond 22 a 22.30 kinderen naar bed. Eerder is te warm in de tent en tot dan teveel herrie van spelende kinderen buiten. Zelf lig ik er ook om 23 uur vaak wel in. Ik ben niet echt een nachtbraker.
Op andere dagen doen we uitstapjes variërend van het bezoeken van musea tot meer sportieve uitstapjes zoals kanoën en een klimbos.