• [verwijderd]

Ysabella
Dankje.
Ik merk dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan tijd alleen met zoon.
We zijn vanaf zijn 1e jaar tot zijn 3e altijd samen geweest en ik mis dat wel af en toe heel erg. Wat dat betreft hebben wij daardoor een speciale band. ๐Ÿ–ค

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wat een super leuk plan! En ik ben heel benieuwd naar hoe het was ๐Ÿ˜Š.

Super leuk!! Wij gaan volgend weekend doen! Met de nichtjes, in onze nieuwe tuin ๐Ÿ˜ zoveel zin in! Ben heel benieuwd hoe jullie het hadden en wat je allemaal gedaan hebt!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sneeuwvlok

Goed idee! Ivm verhuizing en nieuwe baby gaan wij ook niet op vakantie. Op deze manier wil ik toch een avontuur met hem beleven.

Veel plezier met voorbereiden.

Wij gaan trouwens ook brooddeeg bakken, nu alleen nog aan lange stokken komen ๐Ÿค” ga deeg dan oprollen aan de stokken en dan als gaar is knakworstje er in.

• [verwijderd]

Honkeytonk
    Ahdie had iknook bedacht! Je kunt over de stok ook eerst alu folie doen, dan blijft hwt brood niet aan de stok kleven.

• [verwijderd]

Honkeytonk gewoon een tak uit het bos of park oprapen. Het hoeft niet heel lang te zijn.

[verwijderd] oh leuk en gezellig!!!
      Ik dacht meteen aan badminton, muziek luisteren, spannende verhalen verzinnen. Een wc rol in de tent leggen voor mee naar de wc. Bordje op de wc deur met โ€œtoiletgebouw โ€ Afwassen in de tuin.
      Voorlezen bij het licht van de zaklamp.

8 dagen later
      • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Het was erg leuk! We zijn rond 15 uur begonnen met een lijstje maken en spullen verzamelen. De tent opgezet en de luchtbedden opgepompt. Zoon bleef de tent maar in en uit gaan, hij vond het maar wat bijzonder.

We hebben lekker bbq vlees gegeten, met de bal gespeeld, badminton gespeeld, verhaaltjes vertelt en oude foto's gekeken. Onze buurman heeft enorme voliรจres en een prachtige bloementuin. We zijn daar op excursie geweest en hebben mooie bloemen ontdekt en alle vogels bekeken. Papegaaien, verschillende parkieten en fazanten en zelfs kraanvogels
      D vondt het slapen wel een beetje spannend, dus uiteindelijk zijn we hand in hand in slaap gevallen. ๐Ÿ˜

Ik heb enorm brak geslapen (luchtbed is enorm koud) en ik werd in de tent wakker van mijn in huis huilende dochter die te lang op het flesje moest wachten. (Hoezo mama sensoren๐Ÿ˜†). Papa is helaas niet zo snel als mama. ๐Ÿ˜‰En toen ik eenmaal sliep had D in bed geplast. We zijn dus erg moe, maar het was fantastisch.
      Zal zo wat foto's posten.

[verwijderd] tof zeg! Wij gaan vanavond! ๐Ÿ˜ฌ Ik lees al erg koud, dus neem extra dekens mee haha . Ook voor op te liggen. En matje voor bed plassen ๐Ÿ‘ check ๐Ÿ˜

• [verwijderd]

[verwijderd] wat super leuk ๐Ÿ˜
          mooie grote tuin hebben jullie ook!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Honkeytonk

Een vuurtje maken lukte ook niet met de bbq kolen, dus wat stookhout achter hand is ook wel fijn.

Veel plezier!!

• [verwijderd]

[verwijderd]
            We hebben nog een achtertuin. ๐Ÿ˜†
            De grote tuin ligt achter de boom. We zijn er ook enorm blij mee!

• [verwijderd]

Huggybird
            We hebben zelfs nog wat gezwommen na het bbq'en.๐Ÿ