Honkeytonk Ohhh echt zooooo enorm jammer. Splinter eruit 😭. Vond hem zo een leuke speler. Leuke opdrachten vandaag! Ben nog steeds niet uit m'n mol 🤨 had nu op Charlotte maar twijfel echt tussen haar en Renee
Jessie80 Honkeytonk nog steeds niet uit m'n mol 🤨 had nu op Charlotte maar twijfel echt tussen haar en Renee Ik vond Charlotte ook echt wel heel verdacht deze aflevering, maar blijf toch bij Renée. Als Rocky de mol is, vind ik dat echt heel slecht..
[verwijderd] De aflevering heette in één klap toch? Ik heb zojuist in één klap iedereen uit onze poule gespeeld 😎 Al vind ik het wel jammer, hij was echt een leuke kandidaat.
Sweetl Ik vind het zooooo jammer! Vond splinter de leukste speler. Ik denk nogsteeds dat Renee het is.
Mamabeertje Ik zit ook enorm op Charlotte, maar als je naar de test kijkt kan dat niet. Rocky is vol op Renee gegaan zonder jokers, dus of Renee is het of zij.
Jessie80 Mamabeertje plus dat Marije als enige ook vol op Charlotte zat. En oké ze had wat afgeweken tijdens de rest waarbij ze eruit ging, maar dan kan ik het nog niet geloven.. want dan hadden Rocky of Splinter eerder een rood scherm gekregen toen Renée die 3 vrijstellingen mocht verdelen.
Aries Ik zit al heel lang op Charlotte, maar ik begin te twijfelen omdat het er de laatste afleveringen zo dik bovenop ligt.
[verwijderd] Ik geloof niet zo in theorieën gebaseerd op de test. Als het zo simpel zou zijn had het hele format nooit gewerkt. Volgens mij werd dat bij moltalk ook uitgelegd (ik schakelde iets later in) dat de test draait om meer dan de juiste verdachte op het oog hebben, maar het ook voor een groot deel draait om het onthouden van de juiste details. Wie heeft welk kenteken etc. En daarnaast speelt de tijd ook nog een rol. Er zijn ook genoeg seizoenen geweest waar de kandidaten tot de finale op een verkeerde verdachte zaten en toch steeds een groen scherm kregen. Omdat hun verdachte net in dezelfde auto/team/positie zaten als de mol en de vraag alsnog goed werd gerekend. Die test is in mijn ogen dus veel te afhankelijk van andere factoren om de mol daaruit af te kunnen leiden.
Mamabeertje [verwijderd] Zoiets heb ik ook wel eens gehoord en daarom twijfel ik heel erg. Mijn gevoel zegt al een poosje Charlotte en als ik daar nu van af ga wijken en ze blijkt het toch te zijn baal ik natuurlijk alles een stekker.
[verwijderd] Mamabeertje ik heb daarom ook nog alles op Charlotte, en 10 punten op Renée en 10 op Rocky. De kinderen hebben nog maar 8 en 2 punten dus onze poule win ik sowieso 😂
Jessie80 Mamabeertje ik denk dat het Charlotte ook heel goed kan zijn hoor... met haar 7000 euro uit de pot! Is wel een heel erg zichtbare mol en vind het wel apart dat dan zoveel kandidaten erin getrapt (lijken te) zijn. Ik ben zelf nog aan het bekomen van de schrik dat Marije niet terug gekomen is en dus toch echt niet de mol is... 🙈
[verwijderd] R. zit nog steeds op Renee. Man hoopt nog steeds dat Marije terugkomt. (Had al zijn punten op haar gezet! 🤣) Ik weet het niet meer.
Sevenof9 En toen sinds ik ineens bovenaan, die zag ik niet aankomen😂 echt elke aflevering gewisseld zo ongeveer, heb het hele seizoen geen idee gehad.