Vulpen Ik denk eigenlijk dat je met een beetje creativiteit al fantastische spellen kan bedenken waarvoor je fysiek niet bij elkaar hoeft te zijn.
[verwijderd] Vulpen zou dat te doen zijn qua tijd denk je? Normaal gesproken beginnen die voorbereidingen altijd al een jaar voor de opnames toch? Scouten van locatie, bedenken van opdrachten etc? Vraag me af hoeveel ze hebben kunnen aanpassen in dan amper 2 maanden, als ze last minute van locatie moeten veranderen en ook nog nieuwe opdrachten moeten bedenken die de afstand kunnen hanteren.. Diep respect als ze het voor elkaar hebben gekregen hoor!
Vulpen [verwijderd] De lockdown-versie, iedereen vanuit z'n eigen huis ๐ Tsja, je zult wel gelijk hebben, en de Nederlandse versie is sowieso altijd veel saaier, maar ik zie toch mogelijkheden.
[verwijderd] Vulpen bij kindervakantiewerk werd er hier ook gesproken over een wedstrijd zandkastelen bouwen in minecraft, dus ik ben benieuwd ๐
Vulpen [verwijderd] In Belgiรซ hadden ze een keer dat ze hun gasten (er mogen daar altijd een familielid of vriend een dag langskomen) moesten besturen alsof het een soort Sims waren, dat was zo cool!
muppet [verwijderd] of zoals bij voetbal: iedereen testen en dan mogen ze wel dichter bij elkaar komen?
Honkeytonk De app is er! Wie doet er mee? De app is net anders dan anders. Punten pas in te zetten na de eerste aflevering en extra punten te verdienen met een vraag, die maandags in de app komt en binnen 24 uur beantwoord moet worden.