Jessie80 Tijdens de test werd wel duidelijk dat Erik eruit zou gaan. Verder word ik heen en weer geslingerd tussen een aantal maar Joshua is het volgens mij niet.
June Ik vond dat spel met de blacklight ballerina's geweldig. Andere spellen ook trouwens. Joshua ligt er te dik bovenop. Ik ben nog opzoek naar mijn stille water.
[verwijderd] June Ik vond dat spel met de blacklight ballerina's geweldig Ja die was echt heel gaaf! Ik zit momenteel op Charlotte, Marije en Lakshmi. Ik heb stiekem een beetje een girlcrush op die laatste, dus hoop dat ze er nog lang in blijft.
Vulpen Ysabella Nee en Rocky ook niet. Maar eigenlijk werd je van deze aflevering sowieso niet veel wijzer π€
June De mol zat bij de abseilers. En het was niet Rocky of Joshua. Dus ik ga nu goed op Splinter en Lakshmi letten.
Ysabella June ik denk Lakshmi en daarom gaan alle punten telkens naar Splinter toe. ( want ik heb het altijd fout. π)
[verwijderd] June Vulpen Ja, dat zei mijn man ook meteen, maar ik ben het daar toch niet per se mee eens. Ook vanuit de kajakkers kan er gemold worden. Ik blijf voor nu op Marije en Splinter. (En Lakshmi. π)
Aries [verwijderd] Vind ik ook, vanuit de kajakkers kun je gewoon de ideale kandidaat spelen: je teamgenoot netjes naar het geld toe leiden en hopen dat de abseilers voor de vrijstelling gaan. Als abseiler lijkt de ideale positie, maar ook daar ben je afhankelijk van wat je mede-abseilers doen. En al hadden de abseilers wel alle macht, ook als ik de mol was had je mij niet op zo'n hoog gebouw gekregen. π¬
Vulpen Luisteren er meer de Trust Nobody podcast? Ik denk daardoor dat het Marije is maar dat zou ik zo stom vinden dat ik nog steeds vol op Lakshmi ga π
[verwijderd] Mijn arme punten π Volgens mij heeft de hele flat ons horen gillen, F zat zelfs volledig op deze afvaller.