Aries Ysabella Ik had het de vorige keer wel goed, maar alleen omdat ik toevallig nét op het goede moment van Peggy af was gestapt, anders was ik al m'n punten kwijt geweest. En had zeker niet alle punten doordat je steeds tussendoor die vragen moest beantwoorden.
Vulpen June Ja, Lakshmi is door niemand genoemd bij de test. Dus zij is het. Ik heb alles op haar ingezet nu.
June Vulpen mijn tactiek is om te kijken wie het minst verdacht in beeld komt. Maar om nu al all in te gaan... jij durft.
Marshmallow Honkeytonk ik heb niet gekeken, geen zin, maar blij dat ik het gevoel had dat Erik eruit zou gaan.
Uilenmama Ik moet nog alle 2 afleveringen kijken!! Vind het niet erg om te weten wie er nu uit zijn. Hoef ik daar niet op te letten....
Vulpen Uilenmama Hahaha geniaal! En dan wel gewoon inzetten 🙂 Misschien kun je de poule winnen zonder één aflevering te zien 😎
Jessie80 Tijdens de test werd wel duidelijk dat Erik eruit zou gaan. Verder word ik heen en weer geslingerd tussen een aantal maar Joshua is het volgens mij niet.
June Ik vond dat spel met de blacklight ballerina's geweldig. Andere spellen ook trouwens. Joshua ligt er te dik bovenop. Ik ben nog opzoek naar mijn stille water.
[verwijderd] June Ik vond dat spel met de blacklight ballerina's geweldig Ja die was echt heel gaaf! Ik zit momenteel op Charlotte, Marije en Lakshmi. Ik heb stiekem een beetje een girlcrush op die laatste, dus hoop dat ze er nog lang in blijft.
Vulpen Ysabella Nee en Rocky ook niet. Maar eigenlijk werd je van deze aflevering sowieso niet veel wijzer 🤔