Uilenmama Ik doe ook mee, Uilenmama is de naam. In het jubileum seizoen had ik de Mol goed, maar omdat mijn schoonvader overleed, had ik het niet in de app gezet.
Marshmallow Honkeytonk Ik wist mijn wachtwoord niet meer en kennelijk is mijn mailadres ook niet bekend dus ik heb een nieuwe naam. Marshmallow 1 π€¨
[verwijderd] Honkeytonk die inderdaad, en ik ken Marije van ladies night. Over een paar weken ken ik ze allemaal π
Mamabeertje Remco ken ik en RenΓ©e heb ik wel eens gezien. De rest zegt me niet zoveel. Dat vind ik wel jammer, dan duurt het langer voor ik er goed in zit.
[verwijderd] Ik vind het echt shocking hoe veel mensen Erik de Zwart niet kennen trouwens π± Ben ik nou gewoon oud? π₯
[verwijderd] Marshmallow nooit de top 40 geluisterd vroeger? π΅ Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij, de enige echte, alle 40 op een rij. Met Γrik de zwart, op volle kracht. Dit is de top 40 op vijf drie acht!π΅ Die? Zegt je dat echt niks?
Marshmallow [verwijderd] ja zijn naam uiteraard wel, maar zijn hoofd niet. Hij is ook oud geworden. Grote kans dat ik zijn stem meteen herken.
Vulpen Ik ken alleen Splinter Chabot en RenΓ©e Fokker en Remco Veldhuis. Mijn eerste indruk is dat het niet echt een leuke groep gaat zijn. Ik hoop vooral dat Splinter er lang in blijft π