Honkeytonk Ja dat was te verwachten na nieuws dubbele executie. Wat een gave opdracht wel zeg! Ja, zat echt in de Nikkie tunnel tot de laatste scène en dacht toen, hmmm toch Ron?!
Mamabeertje Ik zat op Ron en Nikkie, maar ik weet het eigenlijk niet zo goed meer. Ik denk dat de mol in het busje zat.
[verwijderd] Mamabeertje Ik denk dat de mol in het busje zat Ik zou als mol juist voor de helikopter kiezen, voor een keer f*ck dat geld en voor de ervaring gaan.
June Mamabeertje Ik denk dat de mol in de helicopter zit. De kans is groot dat de kandidaten het verprutsen en dan vallen er 2 kandidaten af bij de executie. Dat is voor de mol ook fijn.
Sevenof9 Supervette aflevering! Ik ben alleen niet veel wijzer geworden en twijfel nog steeds tussen Ron, Nikkie en Peggy.
Ysabella In feite maakt het niet uit of de mol in de helikopter zit of in de auto. Feit blijft dat er 2 mensen uit gaan of je nou met zijn 4e de test moet maken of met zijn 6e. Dat geld zou mij gestolen kunnen worden als mol, joehoe een helikopter. 😍
Vulpen Ik vond het een heel saaie aflevering. Tot Nikki en Tygo ineens verdwenen waren 🤣 Spannend hoor!
Mamabeertje June Ysabella Jawel, maar als die in de helikopter niet gevonden worden hebben zij geen executie een weten dus ook niet of ze goed zitten. Daarom dacht ik dat de mol in het busje zou zitten om het te laten verprutsen. Misschien nog even langs een punt met geld proberen te gaan. Brengt hij ook nog iets geld in de pot. Dat is een stuk minder dan wanneer ze gevonden worden.
Sevenof9 June Ik weet niet of het voor de mol uitmaakt hoeveel mensen er afvallen. Ik hoor veel mensen zeggen dat de mol in het busje zit omdat je daar invloed hebt op wel/geen geld pakken. Maar kan natuurlijk ook zo zijn dat de mol gewoon heel graag in die helicopter wilde 🙂