Honkeytonk 5 september starten ze! Ben zo benieuwd! Wie weet er al roddels o.i.d.? Komt er ook een poule mogelijkheid voor denken jullie? (nog niet gezien in de app, maar normaal ook dichterbij de start toch?)
[verwijderd] Honkeytonk Wie weet er al roddels o.i.d.? Geruchten die ik heb gehoord zijn oud-kandidaten waaronder Ron en Nikkie. Zou ik wel erg leuk vinden!
Honkeytonk Sneeuwvlok ohh alle eerste afvallers zou ook leuk zijn haha. Of inderdaad, alle oud mollen. Ik ben ook heel benieuwd!
Honkeytonk De nieuwe hint op facebook is een aftelklok! 0004 naar 0003 gaat die.. Aftellen naar bekendmaking kandidaten?
Honkeytonk 1x een tweede kans, welkom terug, Renaissance.. denk met afvallers dan! Of toch met molen π€. Herkent iemand de stemmen?
[verwijderd] Honkeytonk Twee van de drie stemmen komen mij bekend voor, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen!
[verwijderd] [verwijderd] O, ik hoop echt dat Ron Boszhard er niet bij zit! Of anders dat ie er weer als eerste uit vliegt! (Ik vind hem zo irritant!)
[verwijderd] [verwijderd] jawel hij heeft toch een beetje de gunfactor hoor! Maar ik hoop vooral op Nikkie eigenlijk. Of Diederik.
Diro Gaaf! Heb er weer zin in! Nu al respect voor de mol, dat moet nu extra spannend zijn met 'ervaren' kandidaten.