Ik heb nu 3 jaar een mirena spiraal en ik heb elke maand keurig een cyclus gehad incl voelbare eisprong. Nou had ik de laatste maanden dat er of iets langer tussen zat, een dag of 3 langer. Of dat de menstruatie wel erg kort was met een dag of 3. Maar vorige maand was ik plotseling 10 dagen te laat en deze maand ben ik dus niet ongesteld geworden (moest het 2 weken terug worden). Kan je met de mirena na zo tijd nog overgaan in geen cyclussen meer? Of moet ik toch een zw test doen voor de zekerheid?
Ik heb wel al 3 dagen enorm kramp en pijn 😑 dat heb ik normaal ook nooit.

Testen kan nooit kwaad 😉 maar aangezien het hormonen zijn kan het best dat je gewoon anders gaat reageren na verloop van tijd

Toch6 man wil toch dat ik een test ga deon voor de zekerheid. Blijf ook buikpijn houden, echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar er komt echt niks door. 😑 dag 42 nu bij een cyclus van normaal stipt 27 dagen

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Toch6 zodra ik het niet vergeet te kopen 😅😅 ik hoop trouwens echt niet dat ik zwanger ben, hopelijk komt het niet verkeerd over...
      waarschijnlijk zal t wel van de ac komen maar vind t toch gek dat t van zo consequent 3 jaar lang naar ineens niks meer is gegaan

Hooyo-shimbir volgende week dus 😂

Nou ja, je hebt niet voor niks een mirena he 😉 maar wat als het wel zo is?

Helemaal negatief (gelukkig) dus dat kan t niet zijn. Dan toch door de hormonen denk ik.

• Toch6 vindt dit leuk