[verwijderd] Wat voor klusjes heb je allemaal gedaan? Wij gaan bijv. niks schilderen of sauzen (terwijl dat op sommige plekjes wel zou mogen, maar dan moeten we gelijk een hele muur van 20m2 gaan doen en dat redden we gewoon echt niet)
Ik heb vooral kleine klusjes gedaan hoor. Ik wist dat het er aan zat te komen dus ben al een half jaar bezig met dit 'projectje'
- Schilderwerk: een aantal witte muren waren een beetje smoezelig geworden dus daar heb ik de goedkoopste verf op gedaan die ik kon vinden en de trappen opnieuw geschilderd omdat deze echt beschadigd waren
- In de tuin de houten vlonder in de olie gezet (had ik nog liggen) en de trampoline afgebroken. En in de voor -en achtertuin nieuw grind geplaatst zodat het weer netjes oogt en de houten schuur geschilderd, zodat deze weer wit is (had ik nog liggen)
- Een veel te grote kast weg gedaan zodat de extra kamer groter lijkt
- Zolder/vliering en schuur uitgemest en nog wat losse klusjes als plinten vastzetten
Ik heb nieuwe overtrekken gekocht voor alle bedden zodat er geen schreeuwende, kleurige dingen op liggen.
Huis is goed onderhouden, het zijn vnl. klusjes voor het oog zeg maar π Nu dus alleen nog alle persoonlijke spullen en accessoires verwijderen, maar dat komt wel op het laatste moment!