[verwijderd] Met onze oudste kon ik toen niet wachten, dus gestart een weekje voor hij 6 maanden werd. met de jongste wist ik al dat het gedoe was, dus toen pas met 6 maanden (of ietsje later zelfs) gestart. ik vond het bij beide gelijk goed gaan. 😄
Lovely83 Je kunt het altijd proberen. A is bijna 6 maanden maar hapjes gaan bij haar er nog niet in, probeer het wel af en toe. Ik ben bij de andere kinderen ook rond de 6 maanden gestart.
Nescio De oudste was 6 maanden, de middelste 5 maanden en de jongste ook tegen de 6 maanden. Het ging gelijk goed. We zijn altijd gestart met groente en dan later pas fruit erbij.
[verwijderd] Bij M gewacht tot ze 6 maanden was. F was een ander geval, ze had last van projectielbraken en reageerde heel slecht op de jbpm, dus op advies van de KA begonnen met 3 maanden, maar dat was een laatste poging om een operatie te voorkomen. Gelukkig wel een succesvolle.
[verwijderd] Hier met 4 maanden, zoon had reflux en we mochten gaan proberen. Beste stap ooit voor hem, hoe meer hij mocht, hoe gelukkiger hij werd.
[verwijderd] Bubblicious Cactusje helemaal jullie berichtjes gemist! vandaag toevallig weer eens geprobeerd. We hebben 1x eerder worteltjes geprobeerd en ergens een keertje laten sabbelen op een stukje banaan. Hij vind het wel interessant maar we hebben nog niet echt doorgezet. vandaag deden we weer eens worteltjes. Zijn reactie 🤣
Cactusje @[verwijderd] hoe gaat het ondertussen? Ben zelf aan het nadenken of ik zoontje nou wel of niet hapjes laat doen. We zijn pas gestart met rijstebloem en dat lijkt goed te gaan.
[verwijderd] Hier gewacht tot 6 maanden en toen begonnen met rapley, ook al zat hij al eerder goed rechtop en probeerde hij ons eten uit de hand te pakken 😅
Cactusje Vandaag heeft zoontje zijn eerste hapjes gehad. Ik had zijn reactie moeten filmen want hij schrok zich echt rot!🤣 hij heeft een paar hapjes opgegeten voor het naar buiten werd gewerkt. Morgen weer.
Soturi Cactusje Wij hadden gelukkig wel gefilmd toen R haar eerste hapjes kreeg. Dat gezicht erbij was echt hilarisch. 😂