[verwijderd] Pimpelmeesje Mr. E? Wie is dat? Mister Everything denk ik? Ik zou denk ik ook willen slapen. Of douchen.. maar dat vind ik zonde van mijn tijd als ik maar 1x die tijd krijg. Dus dan kies ik slapen! 🤓
Pimpelmeesje [verwijderd] is onderdeel van het marvel universum verhaal.. zo'n dude van een andere planeet verzamelt alle steentjes waardoor hij almachtig wordt en dan laat hij in alle beschavingen over het universum 50% van de mensen ed verdwijnen. Aangezien overpopulatie overal het grootste probleem is.
Rietjesbeker Pimpelmeesje ik word echt heel boos op je als je mijn kinderen en mensen waar ik verder van hou laat verdwijnen 😉 Hoewel ik in het kinderen geval dan wel aan slaap toe zou komen 😝
Pimpelmeesje Rietjesbeker Hahaha ja dat is het probleem hè. Zou ook niet echt mijn keuze zijn natuurlijk, maar als ik compleet ongelimiteerde opties had, dan zou ik wel graag de planeet willen redden.. maar hoe dan? 🤔
Rietjesbeker Pimpelmeesje nieuwe bewoonbare, bereikbare planeet vinden /maken en dan de mensheid verdelen?
[verwijderd] Pietje1987 ik heb hem bij de bieb kunnen halen! Vooralsnog vind ik hem leuker dan verwacht eigenlijk.
Deliana Oh dat is een makkelijke vraag.... 🙃 Ik zou ervoor zorgen dat er een dikke vette handtekening onder de echtscheidingspapieren komt. Daarna ren ik met het hele zooitje persoonlijk naar de gemeente en eis ik dat iemand het per direct inschrijft in de registers van de burgerlijke stand 🥳
Deliana Deliana oh en nu ik de rest van de reacties lees over het redden van de wereld en zo voel ik me enorm egoïstisch 🙈☺️
Toch6 Deliana verbeter de wereld, begin bij jezelf 😉 😘 Als jouw stukje wereld goed is kijk je weer verder
Pimpelmeesje Deliana mijn eerste gedachte was ook egoïstisch hoor, daarna ging ik pas nadenken over dat dat zonde is als je ongelimiteerd mogelijkheden hebt, en toen kwam ik er alsnog niet uit haha. Bovendien staat er expliciet in de OP dat het groot of klein mag zijn 😉
[verwijderd] [verwijderd] Oeh, heb even de achterflap gelezen, klinkt goed! Die gaat op mijn wish-list!
Nescio Bepaalde politici zo hard omverblazen dmv mijn verbale geweld (ben natuurlijk enorm welbespraakt geworden) dat ze nooit meer overeind komen en dan mijn eigen plannen uitrollen. Mr. E wekt bij mij vooral machtslust op, denk 🤣
Huggybird Mijn ouders, broer en zus en hun gezinsleden en mijn beste vriendin een hele dikke knuffel geven. En als ik een wens ook voor anderen mocht doen zou ik willen dat iedereen zijn/ haar familieleden zonder Corona gevaar kon knuffelen of even samen kon zijn.