Wat was de zorg daar ontzettend belabberd! Geen arts sprak Engels. Alles was vies, oud en kapot. Ze hebben meerdere fouten gemaakt en mijn man mocht vanwege Corona niet mee naar beneden. Hij heeft de eerste 20 uur doorgebracht op een bankje buiten.
Dan kun je nog denken, wat goed dat ze beleid hebben, maar ‘normale’ patiënten en ‘vermoeden Corona’ zetten ze vervolgens wel in dezelfde wachtkamer bij de eerste hulp. Er zat de eerste paar minuten tegenover ons een man badend in het zweet, hard te hoesten en hij trok continue zijn mondkapje af omdat hij het benauwd had 😬. Ik ben met mijn dochter direct de wachtkamer uitgelopen naar de afdeling van de kinder emergency. Deze ‘domme’ Nederlander wist spontaan niet meer dat ze moest wachten in de wachtkamer. Iedereen die tegen mij begon te blerren in het Frans dat ik terug moest naar de wachtkamer, begreep ik uiteraard niet. Echt niet dat ik daarmee in een ruimte ga zitten met een kind wat al doodziek was en niet zit te wachten op Corona.
Dit was even mijn frustratie post en nu ga ik er gewoon vanuit dat alles goed komt en dit stomme ziekenhuis vergeten!