[verwijderd] [verwijderd] de deksel vloog van de dakkoffer af op de snelweg en de inhoud van de dakkoffer vloog er achteraan. Is trouwens geen aanrader. Er zijn betere manieren te bedenken om te minimaliseren 😏.
Blue [verwijderd] oh ik kan me hier iets van herinneren; was jullie dakkoffer oid niet opengegaan op de snelweg??
[verwijderd] Hier in de weer met marktplaats, weer aantal babyspulletjes en kleertjes verkocht 👏 en man man man wat ben ik blij dat ik dat nieuwe ledikant ben gaan halen voor onze logeerpartij bij opa en oma. Onze nachtrust is er daar een stuk op vooruit gegaan 🥰
[verwijderd] Ik moest even naar de supermarkt en had eigenlijk ook best zin om nutteloze dingen te gaan kopen in de stad. In plaats daarvan eten gekocht bij de supermarkt. Gele rijst om nieuw recept uit te proberen vanavond. En wat denk je? Zelfde effect!! Voelt alsof ik toch ben wezen shoppen.
[verwijderd] Oeps ben geloof ik in de fout gegaan 😬. Zonder na te denken bestel ik net twee truien van de survival vereniging voor mijzelf en mijn dochter. Kreeg een e-mail dat er een nieuwe clubtrui uit was en 5 minuten later had ik afgerekend. Ik denk er niet eens over na 🙈.
[verwijderd] [verwijderd] 🤣 erg eh! maaaaarrrrrrr je hebt het in ieder geval nu in de gaten, volgende keer beter 👏👏👏
[verwijderd] [verwijderd] deze tellen niet vind ik. Heb een nieuw koffiezetapparaat gekocht voor mijn man voor Vaderdag. De oude was stuk (dus echt nodig, alhoewel natuurlijk niet perse dit fancy bonenapparaat wat ik heb gekocht 😉) en ik lust niet eens koffie. Het is echt een cadeautje en ik vind dat mijn man het verdiend!
Pimpelmeesje [verwijderd] hmmm een beetje wel, als je echt voluit no spend gaat, zou je een verassing zonder kosten moeten verzinnen 😏
[verwijderd] Pimpelmeesje bij deze ga ik dan nooit voor helemaal no spend 😬. Ik vind cadeautjes geven leuker dan spullen voor mijzelf kopen. Ik heb nu al dagen plezier van het blije hoofd van mijn man straks. Mijn kinderen zijn ook nog jarig, dus ik ben helemaal los gegaan met cadeautjes 😊.
Pimpelmeesje [verwijderd] ik ook niet hoor! Ben wel van minimalistische cadeaus, in de zin van geen ondoordachte meuk, maar dingen die op gaan, ervaringen en dingen die nodig zijn (al dan niet in een extra luxe versie 😉).
[verwijderd] Ik ben er klaar voor! Een hele week no spend (behalve vaste lasten, eten/drinken en spoedgevallen) vanaf NU tot en met 20.05 op 23 juni. 😅 Erg benieuwd hoe dat gaat zijn 👏 (ok en van binnen verklaar ik mezelf voor gek 🤣)