Elsie89
Dat was ook een goed idee geweest!
Ik heb nu maar een boek meebesteld wat al even op mijn verlanglijstje stond 😊

Tijdschrift, Happy socks, twee kookboeken en knutsels van de kinderen.

• [verwijderd]

Mijn man krijgt knutsels een chocolade van zijn favo chocolatier.
Mijn vader weet ik nog niet. Ik denk een lekker luxe koekje en een kaart.

Ik heb een soundbar gekocht, dus zo een lange speaker voor onder de tv....maar hij is wel erg groot. Denk dat het beetje vreemd gaat staan.

Kleine meid heeft een knutsel gemaakt en heeft net bij de snoep/ chocolade/ noten/ kaas winkel nog gereedschap van chocola uitgezocht. Voor mijn vader heb ik bij de slager op de markt een rollade en knijpworst gekocht. Mijn vader is gek op vlees dus altijd goed. Puber is nu gauw nog even wat kopen.

• [verwijderd]

Ik ben vorige week al geweest, mijn vader kreeg heel cliché een bol.com bon. Maar goed, die wilde hij graag, zijn koffieapparaat is aan vervanging toe zei hij. Prima.

Kinderen betalen van hun zakgeld mee aan een after shave voor ex. Zijn vriendin heeft het geregeld, dus die krijgt straks een envelop met geld.

In beide gevallen kom ik er dus heel makkelijk vanaf dit jaar 😅

Waar jongste haar cadeau aan 'iemand die ze lief vindt' mocht geven, waarop ze het aan de juf heeft teruggegeven, moest oudste het voor haar moeders maken. Dat had van ons niet gehoeven, maar nu ik zie hoe mooi het is ben ik wel blij dat dit kunstwerk hier in huis mag hangen!

2 jaar later

Deze ook maar even uppen 😁

Hier inmiddels 3 kadootjes al binnen/besteld.

Toch6 een witte vlag die de kinderen gaan versieren met watervaste stiften voor in de voormast

Love this 🥰

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Mijn man krijgt een tang van een merk dat hij graag wil. Ligt al een week of wat onder ons bed 😂

• [verwijderd]

Ik ga mijn man een nieuwe badjas geven. Van dat hele mega zachte spul.

Ik wil eigenlijk iets laten maken door de kinderen met het logo van het bedrijf. Hebben jullie ideeën wat ik met ze zou kunnen maken? (8 en 5 jaar)

Rosemary onderzetters? Of een mok tekenen/schilderen? Of dacht je meer aan de decoratie-hoek?

Rietjesbeker

Misschien dat ik zoiets doe: zoon het logo laten tekenen, dochter laten inkleuren en dan afdrukken op een mok of iets voor aan de muur/op het bureau.

mijn man heeft zelf een paar gadgets besteld (handig!!)
          en voor iedereen gaat gillen, ik heb mijn eigen verjaardagscadeau besteld.

June Ik doe helemaal niets voor vaderdag, behalve de kinderen helpen waar nodig. Dus ik zeg sowieso niets.