Mamabeertje Cactusje Ik heb ook maar een fotootje geprint met en leuk verhaaltje erbij. Het is niet anders
Jessie80 Buiten de knutsels van school krijgt man een snoeptrommel van de Hema met foto van hem en de kinderen erop gevuld met Engelse drop. Normaal doen we eigenlijk niets extra maar vond deze wel leuk.
Pietje1987 Man wordt hier verwend! Beide kinderen hebben geknutseld. Verder krijgt papa een grabbelton π met daarin : tijger sokken verlengsnoer favoriete chocolaatjes slaapmasker nog meer chocolaatjes ballon van een taart werkhandschoenen voor in de tuin allemaal uitgezocht door L. πHet verlengsnoer stond op zijn wensenlijstje
Cactusje Ik zat me net te bedenken dat het wel leuk zou zijn om nu iedereen hun bed uit te trekken en vaderdag kado's te doen. Maar ja, ik zal wel weer de enige zijn die dat dan grappig vindtπ€£
Lovely83 Man krijgt straks ontbijt op bed met kadoβs vd meiden die ze op school hebben gemaakt en vanmiddag heb ik een boot gehuurd.
Cactusje Had ik ervoor gezorgd dat ik mooi op tijd beneden zou zijn, slapen de kinderen uit! Man wil geen ontbijt op bed. Man is iig goed verwend.
LucP Goed verwend hier, ookal was dat nergens voor nodig... π heb niet uitgeslapen, maar kan zometeen wel de hele dag dobbelstenen gaan rollen en een Dungeons en Dragons campaign van een dik jaar afronden π
Tantetil Manque ja heel mooi, hij was ontroerd. Dat ik zoveel moeite heb gedaan. Dit was de echte foto. Hij vroeg waarom heb je zoveel cadeaus, dat slaat nergens op....nee weet ik π
Manque Geen vaderdag voor ons vandaag! Luc is D'nD-en en mijn vader staat op het malieveld. Dus ik ga maar lekker fietsen met mijn kind.
[verwijderd] Wij zijn de cadeaus vergeten te geven π³. Ik zie net dit topic en denk er nu pas aan. Mijn man is met mijn dochter bij de rivier aan het zwemmen. Straks maar doen als ze terug is.
[verwijderd] Vaderdagcadeau.. zoon wilde het niet weggeven ππ Zelf zijn naam geschreven (in het blauw in t midden, o.d.i.n) en op het onderste stukje staat "papa" β€
Marshmallow Niets π€£. Hij moet werken dit weekend en de kinderen en ik zijn bij mijn ouders. Dochter heeft wat geknutseld voor hem.