• [verwijderd]

Ietjuh van wat voor type koffie houdt je man?
espresso? Of gewone koffie? Mag het sterk zijn qua smaak of liever wat zachter? Dit heeft ook invloed op welke bonen je kiest.

Geen idee 😬. Hij neemt vaak elke keer wat anders. Volgens mij houdt hij van alles.

Ik ga denk ik inderdaad voor een pakketje met van alles en wat. Kan ik het ook niet verkeerd doen.

• [verwijderd]

Ik zou niks doen, omdat man mij gewoon 'vergeten' was terwijl hij wel een enorm ontbijt en bloemen voor zn eigen moeder geregeld had.
    Maar omdat het zijn eerste vaderdag is met onze dochter, kon ik het niet over mn hart verkrijgen om niks te doen.
    Ik heb een dvdbox gekocht die hij heel graag wilde. Zoon heeft een kaartje uitgezocht, gekleurd en we hebben een zakje van zn favo nootjes gekocht.

Moederdag volgend jaar bepaald in hoeverre hij de komende jaren nog een vaderdagviering krijgt.

Vandaag kreeg kleine meid haar knutsel mee. Ik heb het maar verstopt toen ze het niet zag. Ze heeft vanmiddag bij Kruidvat ook nog wat uitgezocht.. een uil waar gras op/ in groeit en de ogen zijn solar lampjes. Klinkt eigenlijk best eng nu ik het zo opschrijf🤣

De middelste was verkouden, dus zijn knutsel ligt nog op school. Daar werd hij erg verdrietig van, zeker omdat hij al zo boos was dat hij niet naar school mocht ivm een snotneus.
    En de oudste wil niks kopen en mij niet vertellen waarom niet. Hij kreeg zelfs tranen in zijn ogen en ik heb echt geen idee wat er aan de hand is.
    Normaal doen we niets voor elkaar (en hij heeft weinig moeite gedaan dit jaar om het gebrek aan knutsels ivm geen school en gastouder goed te maken), dus ik was niet echt iets van plan, maar ik overweeg nu wel met mini te proberen nog wat te cheffen. Anders wordt het wel heel kaal en ik denk dat hij dat toch wel rot zou vinden. En daarvoor houd ik toch nog wel teveel van hem.

• [verwijderd]

Huggybird Haha ik heb 5 minuten lang gedacht dat hij de meest geweldige bonen had, want het waren namelijk ‘DE’ bonen die je moest hebben. Tot ik bedacht dat je met DE het merk Douwe Egberts bedoelde 😂.

Er zit ergens een koffiewinkel hier in de buurt en daar ga ik straks een pakketje laten samenstellen van verschillende bonen.

[verwijderd] Haha ik heb 5 minuten lang gedacht dat hij de meest geweldige bonen had, want het waren namelijk ‘DE’ bonen die je moest hebben.

Hahaha ik dacht ook al: waarom zet je er dan niet meteen bij wélke bonen dan DE bonen zijn? 🤣🤣🤣

Het bestelde kado heeft helaas nog geen bezorg datum. Ik heb maar plaatjes uitgeprint van wat er nog komt. Had natuurlijk gehoopt dat het vandaag nog komen zou, maar helaas, nog even geduld hebben.

Cactusje
          Ik heb ook maar een fotootje geprint met en leuk verhaaltje erbij. Het is niet anders

Buiten de knutsels van school krijgt man een snoeptrommel van de Hema met foto van hem en de kinderen erop gevuld met Engelse drop. Normaal doen we eigenlijk niets extra maar vond deze wel leuk.

Man wordt hier verwend!

Beide kinderen hebben geknutseld. Verder krijgt papa een grabbelton 😆 met daarin :

• tijger sokken
          • verlengsnoer
          • favoriete chocolaatjes
          • slaapmasker
          • nog meer chocolaatjes
          • ballon van een taart
          • werkhandschoenen voor in de tuin

allemaal uitgezocht door L. 😆Het verlengsnoer stond op zijn wensenlijstje

Ik zat me net te bedenken dat het wel leuk zou zijn om nu iedereen hun bed uit te trekken en vaderdag kado's te doen. Maar ja, ik zal wel weer de enige zijn die dat dan grappig vindt🤣

Had ik ervoor gezorgd dat ik mooi op tijd beneden zou zijn, slapen de kinderen uit! Man wil geen ontbijt op bed. Man is iig goed verwend.