• [verwijderd]

R. heeft in de winkel een set met figuren van Mario uitgezocht. Ze is er zeer enthousiast over en denkt dat mijn man het heel leuk zal vinden. Mijn man houdt inderdaad heel erg van Mario spelletjes op de wii en R. en hij spelen dat ook vaak samen. Ik vind het dus wel een cadeau wat bij hen past. Vandaar dat het nu verstopt in R.'s kast ligt.

(Ik heb enige reserves, omdat ik helemaal geen zin heb in frutsels die vooral stof staan te vangen, maar R. en mijn man beleven inderdaad wel heel veel plezier aan samen mario spelletjes doen, ze heeft dit zelf uitgezocht en is zeer blij met haar keuze, dus we doen het er maar mee.)

• pizzasteen
  • sokken
  • speciaalbiertje
  • ?

En van mij dan (bon voor) grasmaaier

Nog 1 kleinigheidje. Moet goed komen 😄

12 dagen later

Vleesthermometer besteld, samen met 2 marinades die geïnjecteerd moeten worden. Dochter koopt volgende week zaterdag een homp vlees en dan is het wel weer mooi geweest.

Ik heb een miniatuur auto besteld.
Krijg ik net bericht dat ze het pas vanaf 24 juni kunnen versturen😭

Het stond blijkbaar wel vermeld op de homepagina, maar daar heb ik nooit gekeken

Ik geef een boekje over een vierkante meter tuin. Wat je elke maand kan verbouwen enzo.

Pietje1987 kijk eens bij vuur en rook. Hele grote bbq webshop. Ze helpen je ook graag met het uitzoeken van de juiste spullen.

Als hij graag wilt slowcooken dan hebben ze daar speciale briketten voor en rookhout.
    Echt super leuk om te doen en de variaties zijn eindeloos.

Of het bbq boek smokey goodness.

Ontbijt op bed en 3 cadeautjes (knutselwerkjes) van de meiden

Ik heb net een groeilamp voor plantjes voor mijn vader gekocht. Hij probeert elk jaar weer zaadjes op te kweken en het succes valt ieder jaar weer tegen. Misschien helpt dit net dat beetje extra 😉

Bloem hij doet het in kweekbakjes op zijn studeerkamer (voor het raam, bij de verwarming). Mijn vader en ik hebben eenzelfde aanpak bij plantjes kweken, we stoppen zaadjes in de grond, geven water en zien wat er gebeurt. Gaat bij mij wel vaker goed dan bij hem 😁

• Bloem hebben hierop gereageerd.
      • Bloem vindt dit leuk

Rietjesbeker De Hema heeft kleine glazen kweekkasjes voor op de vensterbank. Misschien nog leuk voor er bij of voor zijn verjaardag of zo.

Mamabeertje
        Mijn bestelling voor man kan ook zomaar pas na vaderdag bezorgd worden.. door jouw tekst leek ik even op de site en daar staat ook dat het knetterdruk is met bestellingen en e-mails. Had vandaag al een mailtje gestuurd wanneer ik de bestelling kon verwachten, maar het antwoord kan dus ook nog wel even op zich laten wachten.. baal er wel een beetje van maar niks aan te doen uiteindelijk. Hopelijk is het nog voor vaderdag binnen en anders heeft ie nog maar even geduld.

Ik heb besloten dat ik lekker helemaal niks ga doen voor mijn vriend met vaderdag. Op moederdag deed hij zo stom, daarna hebben we een tijd ruzie gehad en we hadden het deze week over vaderdag. Toen zei ik: erger dan moederdag zal het niet worden. Zegt hij: wat hebben we ook alweer gedaan op moederdag? Die flapdrol was het gewoon vergeten. Dus ik ga lekker bij mijn vader op bezoek.

• [verwijderd]

Het koffie apparaat was stuk en mijn man is gek op koffie. Hij loopt nu te klooien met een losse filter op een mok. Ik heb een mooi apparaat gekocht, waarmee je melk warm kan maken en bonen malen etc. Ik hoop dat het wat is, want ik lust geen koffie en heb geen idee of dit ook echt lekkere koffie is. Ze hebben mij een duur apparaat aangepraat in de winkel, dus ga er naar vanuit dat het goed is.

Ik heb trouwens ook wat goed te maken. We waren vorige week schijnbaar 15 jaar samen. Ik kreeg een sieraad, hij had een tafeltje in een restaurant geregeld en kreeg ook nog champagne. Ik wist de datum niet eens meer 🙈.

Vandaag belden ze van de crèche of mijn dochter iets mocht maken en voor wie dan. Ons antwoord: 'vraag aan haar of ze wat wil maken en voor wie'. Nu krijgen wij zondag een knutselwerkje 😎

Kleine meid had gister zo'n munt meegekregen van school, 75 jaar bevrijding, en dacht dat dat het vaderdag kado was. Ze vertelde wel wat ze voor vaderdag gemaakt had, iets met een hart en ze had hem rood met blauw gemaakt. Duidelijk gezegd dat het wél een geheimpje was en niet aan papa mocht vertellen. Vandaag krijgt ze het mee naar huis en dan gaan we het verstoppen. Gisteravond tijdens het avondeten zat ze luid en duidelijk te vertellen wat ze gemaakt had🤣. Man deed net of hij het niet gehoord had en is zondag heel verrast🤪

• [verwijderd]

Cactusje Haha leuk is dat. Hier vertelde middelste zoon precies wat man zou krijgen voor zijn verjaardag😄

Ik doe niks aan vaderdag. De kinderen hebben een cadeautje gemaakt op school. Ik heb niks voor moederdag gekregen dus doe ook niks aan vaderdag. Ik doe meestal wel mn best maar krijg het niet terug dus vind het wel prima dit jaar😄

Cactusje heerlijk, hier ging de jongste haar Vaderdag cadeautje dat ze bij de gastouder gemaakt heeft verstoppen in daarna uitgebreid aan papa te vertellen wat ze het verstopt had 🤣