Puzzelstukje precies... hier speelt dan ook nog eens mee dat de moeder van mijn man is overleden aan baarmoederhalskanker. Dat is al wel 30 jaar geleden, dus er zit wel 30 jaar aan onderzoek enz. Tussen maar toch... voor het trauma van mijn man maakt dat niets uit...

Huggybird
    nee dat snap ik! Erg heftig. Ik zou er ook bovenop zitten wat dat betreft al is het alleen l om je gevoel.

We hebben een goed gesprek gehad. Ze mag morgen komen kijken of de hele dag meedraaien wat zij wil. En waarschijnlijk na de meivakantie beginnen.

June

we vertelden t toen ze uit school kwam. Ze mocht kiezen tussen een uurtje kijken of een hele dag. Ze wilde gelijk een hele dag. Ze kan niet wachten. Ze is net naar het plein gegaan om met anderen te spelen. En heeft zich voorgesteld aan de meester. Ze heeft er onwijs zin in.

en dat voor een kind wat geen afscheid kon nemen en een traject heeft doorlopen...

Dochter was helemaal happy en gelukkig. Heeft een heerlijke dag gehad en heeft besloten dat ze heel graag naar die school wil. Ze gaat na de meivakantie. Helaas wil haar oude school dat ze pas na de zomervakantie gaat... dus dat wordt morgen melden dat wij voet bij stuk houden.

Puzzelstukje
          Wat fijn dat ze het zo naar haar zin heeft gehad! Ik zou ook voet bij stuk houden hoor. Zou niet weten waarom ze straks niet na de vakantie al op de nieuwe school mag beginnen. Ze kunnen het toch niet verplichten.

Puzzelstukje Wat heeft de oude school daarmee te maken? 🤔 Het lijkt me niet ideaal zo midden in het schooljaar qua onderwijs maar als de nieuwe school het ziet zitten dan is het toch prima? Je dochter is er toch ook niet bij gebaat om nu nog maanden met tegenzin naar die rotklas te gaan?

Puzzelstukje haha, wat een onzin. Laat de oude school lekker in roepen wat ze willen. De welzijn van jouw kind staat voorop. Oude school heeft 3 jaar gehad om dat aan te werken en heeft genoeg steken laten vallen. Ze hebben geen woord meer in te brengen.

Wat fijn dat je dochter het zo leuk heeft gehad.

Bloem en alle anderen:

ik vroeg ook: wat is de reden dat je dit wil? Geeft ze aan: het is snel gegaan, laat haar er maar aan wennen. Mijn antwoord: voor jullie gaat het snel, voor ons niet. En zij ziet zichzelf er helemaal zitten... maar, ik neem het mee in de beslissing...

morgenochtend even school bellen voordat dochter t verteld. Even duidelijk maken dat ze nog 6 dagen komt en dat t dan vakantie is, en dan gaat ze.

Mijn vriendin heeft vorige week een ongeluk gehad met de fiets. Ze is vanmorgen geopereerd. Ik wacht in spanning op het telefoontje dat ik haar kan komen ophalen. Ik hoop zo dat het is meegevallen en alles goed gaat.

• [verwijderd]

Nimue oh wat schrikken! Hopelijk valt het mee.. sterkte 😘

• [verwijderd]

Nimue veel beterschap! Hopelijk niet al te ernstig?

• Nimue hebben hierop gereageerd.
                • Nimue vindt dit leuk