Vulpen zeker. Drie meiden uit haar voetbalteam waar ze regelmatig mee speelt. En een jongetje uit de klas waar ze nu in zit die ook van school is gegaan. Het is een kleine school en de kinderen uit de straat waar ze goed bevriend mee is zitten er ook.
De klas waar zij inzit is echt naar en heel groot. Een aantal kinderen hebben t heel erg voor het zeggen. En toen ik in het verleden naar school ging om te zorgen dat mijn dochter niet meer werd opgesloten in de wc bijvoorbeeld werd er weinig aan gedaan. Gelukkig heeft mijn dochter de pestkop eens duidelijk laten zien dat zij dit niet meer pikt waardoor het erge pesten is opgehouden maar naar dr zin heeft ze het echt niet. Het sijpelt door. Ze heeft wel vriendjes en vriendinnetjes een aantal, en dat is genoeg. Maar school is niet goed bezig op sociaal emotioneel gebied. Ze hebben steken laten vallen. Dit speelt al veel langer.
Cactusje wat goed om te horen. Ik kan alleen maar hopen dat het hier ook zo zal gaan... goede keus voor jullie dus!
[verwijderd]
ja dat is altijd lastig dan he. Ik had dit vorig jaar al in gedachten maar toen was het de tijd er niet voor denk ik. Het proces bij dochter en mn duurde iets langer dan die van mij. Fijn dat jullie er wel een goed gevoel bijhebben!