Ik was 12 toen de Spice Girls doorbraken dus natuurlijk droeg ik naveltruitjes, korte rokjes en platformschoenen. Vreselijk! Twee jaar later ging ik juist baggy broeken dragen, oversized zwarte coltruien en Nikes. Beetje skater/hiphop/alternatief. Ik had ook een muts van Bob Marley 😂
Op mijn 15e had ik het lumineuze idee mijn haar helemaal te blonderen. Denk dat in combinatie met leren broek (in verschillende kleuren), strakke truitjes en laklederen jas. Je kon er eigenlijk niks van maken 😂 Daarna liet ik dreadlocks zetten en had ik een jaar een hele lange staart of grote knot op mijn hoofd. Toen ik het eruit liet halen was er van mijn haar weinig meer over, dus knipte ik het heel kort (de horror!) en had ik een kanariegele coupe 🤣
Daarna werd het veiliger/saaier, eigenlijk zoals ik me nu kleed. Vooral veel rokken en jurkjes. Ik ben de laatste tijd meer blazers gaan dragen (voor het werk), en bandplooibroeken. Die zitten lekker en kleden goed af. Verder draag ik veel blousjes, spijkerbroeken, in de winter truien en wollen lange jurken met enkellaarsjes of lange laarzen. Nu in de zomer wissel ik af tussen Toms, sandalen met hak, sandalen zonder hak en Vans.