OkΓ© nou daar komt het, Ik was puber in de β90 oftewel de hardcore periode. Ik droeg dus Aussies en Adidastopjes met Nikes, teveel zwart oogpotlood en strak naar achteren gekamd haar in een vlecht. En waarom? Ik was de enige gabber op het vwo en schijnbaar had ik een onweerstaanbare drang om op te vallen /anders te zijn. Laten we eerlijk zijn, ik zag er echt niet uit π.
Daarna ging ik studeren en kwam de ik ben echt een onwijs stoere chick periode βahumβ. Erg trouw was ik niet aan mijn stijl, want regelmatig deed ik allerlei uitstapjes naar complete andere stijlen, die ik ook leuk vond.
De uitstapjes werden steeds vaker en daardoor ben ik geΓ«indigd waar ik nu ben en dat is echt van alles door elkaar. Ik draag bloemerige king Louis jurkjes, meer sportieve of outdoorkleding, oosterse harembroeken met tops en grappige of duistere T-shirts en spijkerbroeken. Ik draag alle mogelijke kleuren, maar ben minder fan van hardroze.
Oftewel compleet stijlloos of teveel aan stijlen?!? De voornaamste eis van mijn kleding is dat het comfortabel zit. Ik moet er goed in kunnen bewegen, zachte stoffen, ik moet kunnen bukken en rennen en niks mag knellen.
Ik weet dus vooral wat ik niet wil. Kleding dat gestreken moet worden, te netjes, te stijve kleding, waar ik niet goed in kan bewegen, hoge hakken, teveel accessoires en bling bling. Dat past echt niet bij mij en verder vind ik alles wel bij mij passen.
Ik geloof dat ik ook niet erg modebewust ben en ik geloof dat ik daar ook niet zo mee zit π.