[verwijderd] Ik maak altijd mijn eigen muslirepen. Als uitgangspunt gebruik ik dit recept. https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1187566/mueslirepen-met-havermout-en-kokos Ik varieer wel met de ingrediënten. Ik gebruik regelmatig hazelnoten (even hakken) i.p.v. amandelen. Ik vervang de cranberries wel eens voor gedroogde abrikozen, die ik in kleine reepjes snij. Dat soort dingen. Ik gebruik overigens geen fruitspread van Zonnatura, maar gewone abrikozenjam. En ik gebruik ook nooit amandelschaafsel, maar hak gewoon wat amandelen. (= goedkoper en lekkerder) Het is even een klusje, dus in die zin niet makkelijk, maar als ze eenmaal gemaakt zijn, kun je ze invriezen. Dan is het gewoon een kwestie van er eentje uit de vriezer halen en laten ontdooien en dat is wél weer makkelijk!
Blue [verwijderd] ik wil dit recept weleens gaan proberen 😊 Ik heb echter nooit kokos olie in huis, zou ik daar ook iets anders voor kunnen gebruiken? Hetzelfde geldt voor de abrikozenjam, ik eet eigenlijk alleen bosvruchten jam, zou zonde zijn als ik een pot koop en vervolgens blijft die staan...
aardbeitjes Wortel met hummus mmmm (je kunt het kant en klaar kopen bij de AH) Ik ben ook verzot op crackers, eet ze elke dag 🙈 Plakje (zelfgemaakt) bananenbrood Amandel- of sojayoghurt met granaatappelpitjes
Marshmallow Ik eet trouwens idd ook crackers elke dag, lu mini crackers met zout. Prima te eten zonder iets erop! Oh en geitenkaas 30+ is ook echt heel erg lekker! Gewoon max 30/40 gram in kleine stukjes.
[verwijderd] Marshmallow mini crackers met zout Ik denk dat je dan beter de volkoren variant kunt nemen. Zit niet zo veel zout in.
Blue [verwijderd] heb je een volkoren variant dan? Ik heb die nog nooit zien liggen. En ik vind degene met de zoutkorreltjes bovenop wel veel lekkerder dan de naturel, die zijn echt kaal en droog😅
[verwijderd] Blue Yep! Ik heb ze vooral in huis liggen voor als er iemand ziek is en weinig eetlus heeft, om dan toch iets lichts te kunnen eten.
Marshmallow Blue haha dit idd. Zonder zout ben ik weer geneigd er wat op te doen. Het zijn er trouwens maar 5 per dag.
Pimpelmeesje Deze maak ik regelmatig: https://chickslovefood.com/recept/healthy-baksel-havermoutmuffins/ Ik vries dan een deel in, werkt prima.
[verwijderd] Kipsate ik ook 😁. Geweldig apparaat. Pimpelmeesje deze ga ik proberen 👍. Ik eet bijna nooit tussendoortjes uit luiigheid. Als ik wel iets pak dan is het magere kwark met seeds & nuts mix van Eat natural. Kost mij zo min mogelijk moeite en ik vind het lekker.
Kipsate Ik weet niet hoe lang je de tijd heb 's ochtends maar ik zweer nog steeds bij mijn soepmaker. Alle ingrediënten erin en binnen 20 minuten is het klaar. In de tussentijd kan je dan douchen etc. Soep in een thermoskan mee dan blijft het lang genoeg heet.