[verwijderd] Heeft iemand ervaring met Charly cares? Ik denk erover het te gebruiken, want ik ken niemand die op kan passen behalve mijn ouders en wil hen er niet steeds mee belasten.
Siepie Ja hier, ik vind het echt super! Wel super spannend maar je kan ook de recensies lezen etc. En uiteindelijk je vaste favorieten hebben die je dan vaker terug kan vragen.
[verwijderd] Is dit een soort oppassite? Wij hebben onze oppassers altijd via internet gevonden. Via de site oppasbron. Eerst een kennismaking gehad met drie meisjes en uiteindelijk altijd twee gehad die daadwerkelijk kwamen oppassen. We wisselden ze wel af zodat ze aan allebei gewend waren.
[verwijderd] [verwijderd] Ja een soort abonnement. Alle oppassen zijn gescreend door het bedrijf op ervaring en referenties etc.
[verwijderd] [verwijderd] Ah heb t even gegoogled ja. Persoonlijk vind ik de abbonnements kosten zonde aangezien je ook prima zelf een oppas kan zoeken haha. Soort weggegooid geld dan.
[verwijderd] [verwijderd] Ja snap ik wel hoor, maar ik vind het echt moeilijk om mijn dochter bij iemand achter te laten (anders dan mijn ouders). Had hierbij het gevoel dat er dan wat meer controle op zit. Ben nogal een control freak.
Siepie Ik vind het juist heel prettig dat je juist ook op het aller laatste moment wat kan regelen zonder dat je in de paniekmodus moet schieten etc.
nizzie86 Hun website staat al maanden in mijn favorieten! Ik denk dat ik hier echt met heel veel plezier gebruik van ga maken.
[verwijderd] Helaas geven ze aan bij ons geen oppassers te hebben. Kent iemand een goede oppas in omgeving Vlaardingen?
Soturi In verband met de herindeling van categorie De Kinderen, verplaats ik dit topic naar School en Opvang. Mocht je het niet eens zijn met deze verplaatsing, of andere vragen hebben, rapporteer dan dit bericht. We nemen dan snel contact met je op.