Deliana Wie weet 😄
En ja, de mail was behoorlijk zakelijk 😉 Maar ik heb wel een vermoeden waarom. Allereerst was mijn mail misschien ook wel wat zakelijk, maar zeker niet zo als die van haar.
Ten tweede is onze directeur vertrokken. Ik zal je de details besparen, maar sinds de kinderen daar op school zitten, heeft het altijd gerommeld op bestuurlijk niveau. De laatste directeur was er net een jaar, werd toen (ernstig) ziek. Is afgelopen jaar weer begonnen en gaat nu weer weg.
Dus zij hebben een andere directeur gevraagd tijdelijk waar te nemen, maar hij is ook al directeur van twee andere scholen.
En als zijn rechter hand hebben ze een juf benoemd die een aantal zaken voor hem oppakt, waaronder het contact met de ouders. Ik ken haar wel, zij mij niet (kinderen hebben nooit bij haar in de klas gezeten). Volgens mij een super leuk en lief mens, maar in haar nieuwe rol iets wat zakelijker 😉 Ik vermoed dat zij de ambities heeft om door te groeien en deze kans nu pakt. Voor ons gelukkig nog een jaar en gaat de jongste ook naar het VO!