Pimpelmeesje we lopen in het martiniziekenhuis in Groningen. Mijnziekenhuis ken ik niet. Ik weet niet eens hoe de arts heet. Hij zal het wel gezegd hebben aan het begin, maar niet opgeslagen. Ook niks op papier gekregen dat ik überhaupt een afspraak had 😬. Hij had het wel over een afspraak met de epilepsie verpleegkundige, maar ik weet niet eens of we daar nu ook al direct een afspraak mee krijgen. Ook dat zal hij vast wel hebben gezegd, maar ook niet opgeslagen.
Ysabella dochter krijgt tot op zekere hoogte zelf de keuze, maar ik vind dat ook lastig ivm haar veiligheid. Ze zwemt veel in natuurwater, zit op
survival (klimt onverzekerd) en fietst 4 km naar school over een rustige landweg. Nu is ze niet bepaald een daredevil, maar ik wil haar ook niet onnodig risico laten lopen. Ze houdt echt heel veel van zwemmen. Ze wordt over 3 weken 10 jaar. In hoeverre kan ze zelf al de consequenties overzien? Overigens denk ik dat ze het wel wil proberen, want ze vindt het heel vervelend dat ze veel instructies mist. Plus ze krijgt veel commentaar van leeftijdsgenootjes dat ze niet reageert en daar begint ze zich voor te schamen. Ze moet sowieso duidelijk uitleg krijgen over wat zo medicijn doet en bijwerkingen.
Femkes ik ben geloof ik nu bezig met het laten bezinken. Ik ben echt super moe na deze dag.
Huggybird hij had het inderdaad ook al over opstarten, maar ik bedacht later dat het volgens mij helemaal niet kan? Ik heb nog niks op papier? Of misschien krijg ik dat nu wel en heb ik dit ook niet gehoord tijdens het gesprek.
Ik ga wel morgen voor de survival training haar trainer op de hoogte stellen en ik laat haar voorlopig enkel onder toezicht zwemmen. De arts had het over een zwemvest in ‘donker’ natuurwater (ze zwemt veel in een riviertje hier), maar dat vind ik ook wel weer een ding voor haar 🙈.
Bedenk mij nu ook dat school op de hoogte stellen, ook wel handig is. Of nog meer?