Blue Geen tips, maar stiekem wel heel nieuwsgierig naar jullie gigantische woonkamerπ Zeker omdat je zegt dat jullie een betonlook vloer hebben en weinig meubels, ik zie nu echt een soort grote loods voor meπ (maar dat zal het vast niet zijn haha)
Sevenof9 Blue Het klinkt wel als een paradijs voor kinderen, ik zie dan voor me dat ze door de woonkamer skeeleren en enorme schilderijen maken op grote vellen papier op de vloer. Maar dat mag misschien wel niet π
Torretjeee Op mijn werk (kinderdagverblijf) hebben we op het plafond ook iets geplakt. Het valt bijna niet op, het zijn witte rechthoekige platen. Zal even kijken of ik een plaatje kan vinden.
Torretjeee Zoiets hebben wij. Alleen op mijn werk hebben we het tegen de schuinen wanden geplakt. Het is open tot de punt door de hoogte was het erg gehorig.
iMoeder 1986Lynn Wel heel mooi minimalistisch, maar lijkt me een hel om te stofzuigen, ΓΌberhaupt een groot huis schoon houden. π
1986Lynn Op deze foto zie je een stuk, de lange groene muur is bijna 17m lang en de breedte is 6.50m.
Deliana 1986Lynn gaaf! Kom je het resultaat even showen? Gewoon nieuwschierig: had jullie woning vroeger een andere bestemming? Of zelf laten bouwen? Zulke grote woon anders zie j er niet vaak!
1986Lynn Deliana Dit is een woning uit 2004, wij wonen hier nu ruim 2 jaar. Wij hebben er zelf een grote aanbouw bij achter laten zetten, dus de woning was oorspronkelijk wel kleiner. Het is een vrijstaand huis met een vierkant dak. In onze woonplaats zijn huizen ook goedkoper dan in omliggende dorpen/steden, dus konden het gunstig kopen en flink verbouwen.