Vulpen Ik heb net maar eens bloemen besteld voor mijn moeder die momenteel mega aan het mantelzorgen is voor mijn oma. Normaal doen we er niks aan dus hoop dat het een leuke verrassing is voor haar.
Lovely83 Ik krijg een elektrische bakfiets π, heb gezegd dat dit dan ook maar direct mijn verjaardagskado is. Ik wil nog iets leuks voor mijn moeder bedenken, denk iets van een high tea thuis laten bezorgen ofzo.
Cactusje Gister hadden oudste en man het over moederdag, man vond dat oudste zelf wel een ontbijtje kan regelen. Is ze oud genoeg voor, ze zou van hem dan wel geld krijgen om wat lekkers te halen. Ook meteen gezegd dat ik heel graag helemaal alleen naar Intratuin wil, plantjes scoren. We zullen zien zondag.
smax Van de week had ik een dagje gewerkt. Toen ik thuis kwam zei mβn zoon (5) gelijk: mama, we hebben vandaag niet voor Moederdag geknutseld. π
aardbeitjes Ik had mijn man op FB getagd in een heerlijke brunch die kan worden opgehaald bij een brasserie. We halen nu dus voor 4 personen, mijn ouders komen ook. Goed geregeld (van mezelf) π€£
[verwijderd] Mijn man vroeg me of hij wat voor Moederdag moest doen. Ik heb gezegd dat ik zn moeder niet ben, maar dat ik het wel waardeer als hij zoon wil helpen regelen.
[verwijderd] [verwijderd] Nou, dat wordt hem dus niet. Wel voor zn eigen moeder vanalles geregeld, maar te druk geweest om wat met zoon te doen. In zijn verdediging.. de man heeft de hele week elke dag en avond gewerkt en vandaag de hele dag laminaat gelegd. Heb gezegd dat het ook volgende week moederdag kan zijn.
Pietje1987 Toch6 ooo wat jammer!!! Man en dochter zijn vanmorgen samen op pad geweest π ben benieuwd
Toch6 Man en L zijn net naar de winkel geweest en hebben iets gekocht waar man niet blij van wordt π€
Dahlia Man had donderdag al aan de werkjes gewerkt met de kinderen maar dat ging niet zo lekker. Dus ik moest vanmorgen een paar uur verplicht van huis, he wat vervelend nou π Van de jongste is af, van de oudste is het niet helemaal gelukt zei die π Ben benieuwd morgen!
Cactusje Man kwam alvast thuis met een paar binnen plantjes, dochters zijn vanmiddag op pad geweest. Oudste heeft vanmorgen bij de bakker een ontbijt pakket gekocht. Ben benieuwd morgen..
Toch6 Huggybird mis π 2 romans, 1 haakboek, pot snoepjes. En van man kadokaart vaj de plaatselijke boekwinkel-met-veel-andere-zooi π
Blue Mijn broer appte net of ik even een bos bloemen wilde halen voor zijn vrouw, uit naam van de kinderen π Hij zit zelf in het buitenland namelijk. Kom tie op zaterdag eind van de middag meeπ€¦π»ββοΈ maar wel lief dat ie eraan denkt.
Bloem Blue Of morgen halen. Tuincentra en supermarkten zijn op zondag open. De AH heeft leuke en hele goede bloemen altijd.
Blue Bloem het is nog geluktπ nu nog even bedenken hoe ik het ga afleveren. Kaartje eraan met hun namen erop en voor de deur zetten denk ik...