Even up! Onze jongste gaf regelmatig aan dat hij moest plassen dus luier afgedaan. Bij mij en mijn man is hij qua plassen nagenoeg droog (afgelopen dagen gaf hij paar keer zelf aan maar ook regelmatig dat ik zeg kom even erop en dat hij zegt ja!) Maar goed hij kan dus zeker zeggen dat hij moet plassen want dat doet hij vaak. Op de opvang doet hij dat ook of blijft in elk geval droog met plasrondes. Zelfs dagje dierentuin is hij droog gebleven en zaterdag ook toen we de hele dag op stap waren.
Poepen is alleen een probleem. Of hij poept niet (houdt op, wordt nu ook dikker en doet pijn) of hij poept in zijn broek. Dit zijn in principe de enige ongelukjes. Geen probleem we zijn een week bezig en de oudste vond dat ook heel eng. Toen hij eenmaal dat eens had gedaan kwam het goed.
Wat wel anders is, is dat de jongste vandaag een schijt aan zindelijkheid dag had. Hij plaste gewoon steeds ineens weer in zijn onderbroek bij oma. En vervolgens thuis ook!
Nu twijfelt mijn man of we hem weer zijn luier aan moeten doen maar ik denk: we zijn een week bezig, hij begrijpt het in principe meestal...dan is alles voor niets 😑 Oh ja hij is (over 3 weken)3 maar heeft een nogal “my way or the highway” attitude 😂