Aries [verwijderd] Het was niet mijn vraag, maar ik heb je tip voor deze webshop wel gebruikt, had het supersnel binnen! đ
[verwijderd] Ik bak ook zelf brood. stokbrood, broodbakmachine, gewoon in de oven, mini broodjes, Duits brood..van alles eigenlijk đ
Hooyo-shimbir Aries t is echt heel makkelijk đ Anders is met een broodmix van de supermarkt proberen? Ik bak t gewoon in de oven op de bakplaat.
Madeliefje06 Gebruiken jullie een broodbakblik? Ik heb echt jaren geen brood gebakken tot vandaag en de vorm is echt om te janken haha. Ik weet niet meer hoe ik dat altijd deed. Edit: Hooyo-shimbir Lees nu pas dat jij het ook op de bakplaat doen. Wat doe ik fout đ
Hooyo-shimbir Madeliefje06 ik laat de bakplaat in de oven staan zodat die ook heet is en een bakje water onderin de oven. Anders zou ik t niet weten đ wat doe jij?
aardbeitjes Ik ben geinspireerd geraakt. Zie alleen ergens dat je het beslag moet maken rekening houdend met omgevingstemperatuur e.d? Werkt dat voor alle mixen of kun je het ook gewoon de oven in leggen? đ
Hooyo-shimbir aardbeitjes voor t rijzen van t deeg is de optimale temperatuur zo 27 graden. Te heet dan gaan de enzymen kapot en rijst je deeg niet en te koud doet t gewoon niks.
Pimpelmeesje Ik heb wel eens zelf broodjes gebakken maar echt bijzonder was t niet. Ik zou graag van dat echt rustieke brood maken, met zo'n hard korstje en zachte binnenkant.. kan alleen niet lang kneden met mijn handen. Iemand tips?
Hooyo-shimbir Pimpelmeesje ja... zou je met de handmixer deeg kneed dingen erop? Of zou dat ook te zwaar zijn? Anders zo grote mixer maar met jullie kleine huisje wil je waarschijnlijk niet zo groot ding in de keuken hebben?
Pimpelmeesje Hooyo-shimbir Ja ik heb een prachtige, enorme mixer met alles erop en eraan... En hij staat bij mn ouders đ Maaaar binnenkort wsl meer ruimte đ