• [verwijderd]

[verwijderd] Hier hetzelfde. Wij hadden ook nog niks geboekt voor de zomervakantie en dat houden we voorlopig ook zo. Ik baal wel een beetje, want de kans op een leuke last minute in Nederland wordt wek steeds kleiner. Wij hebben afgelopen jaren altijd een last minute in Nederland gedaan en waar het afgelopen jarem altijd lukte om iets leuks te vinden, ben ik nu bang dat dat er misschien niet in zit.

[verwijderd] Wij zitten hier ook een beetje mee. We zouden dan inderdaad nog graag in NL even weg willen maar we willen dan wel duidelijkheid hebben of je weer uiteten kan, gebruik kan maken van het zwembad etc. En hoe langer je dus wacht, hoe minder er is. Lastig he

• [verwijderd]

Madeliefje06

Ja daar ben ik ook bang voor. Maar 1000 euro neer leggen en dan er niks voor hebben of een voucher ervoor krijgen terwijl ik volgend jaar heel wat anders wil. Heb nu wat dingen op t oog maar ja dan moet er wel wat kunnen. Anders word het de achtertuin bij opa en omaπŸ˜…

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wat ik hoorde is dat er al heel veel volgeboekt is voor Nederland. Mocht onze vakantie in Frankrijk niet doorgaan , dan heb ik weinig hoop voor een leuke last-minute. Op zich vind ik een voucher geen enkel probleem (heb er al 3 πŸ˜‚), want deze worden volgend jaar wel gebruikt. Alleen om nu gelijktijdig een boeking in zowel Nederland als in Frankrijk te hebben, is ook niet handig. Straks gaan ze beiden door πŸ™ˆ. We hebben net een nieuw zwembad besteld. Is ook leuk voor de vakantie! Misschien nog een betere kano? Dan wordt het gewoon vakantie in de achtertuin.

Ik zou misschien naar IJsland gaan met mijn zus en schoonzus voor een weekje, de mannen zouden op de kinderen passen.
      Leek me echt ontzettend leuk, maar helaas... Misschien dat de prijzen volgend jaar extra laag zijn door de crisis😬

Voor de rest geen plannen voor de zomer. Ik gok dat er wel wat kano's e.d. aangeschaft gaan worden die we van elkaar lenen, dus ik denk dat het wat losse dagen op het water gaan worden en anders thuis.

21 dagen later
      • [verwijderd]

Morgen wordt bekend of we naar Frankrijk op vakantie kunnen πŸ™

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Hooyo-shimbir welk land willen jullie heen? Morgenavond is er in Frankrijk weer een persconferentie en ze hebben aangegeven dat ze voor 1 juni bekend gaan maken hoe het deze zomer er qua toerisme eruit gaat zien. Ik heb zelf wel goede hoop 😊

Wij hebben een appartement in Oostenrijk geboekt. De grenzen gaan 15 juni open. Het hangt nu nog van het reisadvies van onze regering af of we kunnen gaan 😊

June ik had het net met mijn man daarover. Als ze de vliegmaatschappijen toestemming geven om te vliegen, dan kunnen ze dat negatief reisadvies toch niet in stand houden?

sjorsje Ik denk ook wel dat de reisadviezen zullen worden aangepast.

• [verwijderd]

sjorsje ik denk dat dit echt geen probleem wordt. Rutte gaf van de week aan dat als je naar het buitenland gaat naar een land moet gaan waar de situatie ook controle is, gelijk aan Nederland. Niet naar een land waar ze nog midden in een piek zitten. Als Frankrijk niet doorgaat wordt het hier ook Oostenrijk. Daar zijn buitenlandse toeristen in ieder geval welkom.

Hier is de kans erg groot dat we naar Spanje gaan! 😊 Rustige camping waar we vorig jaar ook zijn geweest. Zou echt een cadeautje zijn als we kunnen gaan πŸ˜‰

Jaloers op de mensen die naar Frankrijk gaan haha. Wij zouden 12 juni gaan maar ja dan de grenzen nog niet open. Onze reis is definitief geannuleerd. We zouden eerst helemaal niet meer weg maar gaan nu aankomende week van dinsdag tot vrijdag toch ff eruit naar Center Parcs.

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir Dordogne ☺️. Ik heb er echt heel veel zin in. Dit weekend ook bericht van de camping gehad dat alle faciliteiten gewoon open zijn.

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir wij hebben een meer en daar mag gelukkig wel gezwommen worden. Het sanitair is ook zonder beperkingen open. Het is een camping van minder dan 50 plekken en erg ruime plekken. Echt perfect!