Zomervakantie 2020
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Deliana deze vind ik leuk. We gaan daar woensdag heen:
https://joytime.nl/klimpark-grolloo/
De nieuwe zandplas naast het Nije hemelriekje bij Gasselte is echt heel mooi. Er is ook een zwemstrand en een waterspeelpark
Ik was er onlangs nog en krijg er altijd een buitenland gevoel bij door de witte zandstranden.
[verwijderd]
[verwijderd] Jaaaa, joytime is vet leuk! Zijn wij al een paar keer geweest. Hoe oud zijn je kinderen ook al weer?
Het boomkroonpad zit daar ook in de buurt. En in het bos daaromheen staan verschillende speeltoestellen. (En hier en daar bankjes voor de ouders. ) Vanaf het buitencentrum van het boomkroonpad zijn er ook wel wandelroutes te lopen en volgens mij ook een kabouterpad.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] Jaaaa, joytime is vet leuk! Zijn wij al een paar keer geweest. Hoe oud zijn je kinderen ook al weer?
Bijna 8 en 10. We gaan er woensdag heen met het kinderfeestje van de oudste en ik heb mij opgegeven als actieve begeleider . We gaan het belevingspark doen ipv enkel klimmen.
Er is inderdaad een kabouterpad vanaf het boomkroonpad. Er zijn ivm Corona helaas geen (kinder)excursies. Deze zijn namelijk vaak heel leuk, maar wie weet in de zomervakantie wel weer. Deze plannen hebben ze wel weer hoorde ik van iemand die daar werkt.
[verwijderd]
[verwijderd] R. heeft vorig jaar in de zomervakantie het klimbos meegedaan. Ze was toen pas 7 en eigenlijk is het vanaf 8 jaar, maar omdat ze erg groot is voor haar leeftijd en al vaker geklommen had, mocht ze toch mee in het klimbos. Het ging hartstikke goed!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] jammer dan is het aangepast, want met mijn oudste ging ik daar al vanaf 7 jaar klimmen in het klimbos. Het ging toen om lengte ipv leeftijd. We deden dan enkel de eerste drie parcours. Dat was dan ook wel genoeg.
[verwijderd]
[verwijderd] Ach, daarvoor heeft ze zich goed vermaakt in het Kleintje Klimbos!
[verwijderd]
[verwijderd] we gaan nu naar het andere deel. Voor mij ook nieuw. Daar is een klimmuur, kun je boulderen, er is een survivalbaan, mtb parcours, suppen, kanoΓ«n en een nettenparcours (geen idee wat dat is?). Ik ga mij daar wel vermaken en de kinderen hopelijk ook (want daarvoor zijn we er natuurlijk ).
Heerlijke natuur camping met buitensport activiteiten, voor wie nog op zoek is
sjorsje oeps, helemaal vergeten te reageren.
Er wordt steeds meer versoepeld, maar helaas komen er ook steeds meer corona gevallen bij. Mijn vader moet voor zijn werk naar verschillende steden, maar dat heeft hij allemaal afgezegd omdat er verschillende nieuwe uitbraken zijn.
Ik kreeg net een appje dat hun reis naar Nederland nog spannend kan gaan worden, want Albanezen mogen de EU (waarschijnlijk) niet meer in. Dus het kan zijn dat mijn ouders ook niet toegelaten worden op de boot of dat de boten sowieso niet meer gaan. Even afwachten dus.
Het vervelende is dat de mensen veel fysiek contact hebben (zoenen, knuffelen) en het zo makkelijk verspreid kan worden.
Ze nemen de maatregelen ook niet serieus, officieel moeten ze mondkapjes dragen, maar als je er 1 in je broekzak hebt is het voldoende zeg maar...
Overigens verwachten m'n ouders niet dat de maatregelen weer verscherpt gaan worden, omdat ze het toeristen seizoen nodig hebben om economisch niet ten onder te gaan.
- Bijgewerkt
Wij hebben de camping een mail gestuurd met de vraag of we toevallig 2 dagen eerder kunnen komen...man heeft onverwacht eerder vrij en de weersvoorspelling zijn heel goed. Nu check ik elke 10 min mβn telefoon of ik al mail terug heb.
Hooyo-shimbir het kan, het kan, het kan
[verwijderd]
Is iemand hier wel eens naar blauwe meer geweest van oosstappen?
Heb een midweekje naar cp staan maar misschien een weekendje hier heen lijkt mij qua park leuk. Maar het staat niet heel top bekend?
Hooyo-shimbir wat fijn!
- Bijgewerkt
Wij hebben Spanje met (pijn in ons hart) helaas gecanceld vanwege het mondkapjes beleid. Camping gedoogd het wel als mensen niks dragen, maar ze adviseren wel om mondkapjes te dragen. Teveel stress voor een vakantie, dat kan niet goed zijn..
Nu druk bezig om een nieuwe vakantie te plannen, we gaan er het beste van maken Voordeel is dat we wel een hoop geld in ons zak houden en met mooi weer in Nederland ook fantastisch kunnen genieten! Misschien nog een weekje noord Frankrijk, maar veel verder wordt het niet.
Wij zijn gisteren op de camping (Molenhof) wezen kijken, rondje gemaakt langs alle velden en plekje uitgekozen waar we 22 augustus voor 2 weken gaan staan met de nieuwe camper van mijn moeder en haar man . Deze vakantie is dan echt een koopje in verhouding tot onze geplande vakantie, maar nu met onze nieuwbouwplannen komt dat goed uit.