Woh, dit had ik serieus echt niet aan zien komen! Ik had van te voren echt verwacht dat Jan en Lola eruit zouden gaan. Hoewel ik hun blender wel mooier vond dan de broodrooster. Tenminste, vooral het verhaal aan de binnenkant, want hoewel het aan de buitenkant goed te herkennen was als blender, vond ik hem wel hoekig en lomp. Die broodrooster was van de buitenkant inderdaad niet te herkennen en het verhaal aan de binnenkant vond ik saai. Het idee om een draak het brood te laten roosteren was op zich heel leuk, alleen ze hadden het veel meer uit moeten werken, precies wat de brickmaster zei. Op zich vond ik Arno en Andreas vandaag dus wel minder goed dan Jan en Lola, maar omdat ik hen in het verleden wel dingen heb zien bouwen, waardoor ik denk dat zij eigenlijk iets beter zijn dan Jan en Lola, had ik toch niet verwacht dat zij eruit zouden gaan.
Jullie weten wat ik van Jan en Lola vind, dus ik ben blij dat zij er niet uit zijn, maar ik ga Arno en Andreas ook wel missen hoor. Zij waren ook echt leuk en een verlies voor het programma. Maarja, het is en blijft een afvalrace.
Martijn en Jos waren m.i. wel echt de terechte winnaars.