Popje Luuz zou je misschien mijn Nick naam ook willen aanpassen. Heb ook dat veel mensen mij bij deze bijnaam kennen.
[verwijderd] Mag ik een andere username? Ik heb het gevoel dat Beebo niet meer bij me past. Ik ben wel klaar met een fluffy speelgoedbeest te zijn π Ik wil mijn inner badass omarmen en voortaan door het leven als Buffy, kan iemand dat aanpassen?
Tantetil [verwijderd] ik dacht eerst wie is die buffy nou weer?? Meepraten alsof ze ons al jaren kent, wat een raar mens zeg Hahahah maar het is jij!
[verwijderd] Sweetl ah, maar love isn't brains children, its blood. Blood screaming inside you to work it's will π
[verwijderd] Tantetil en ik had nog wel bewust mijn beebo-naam hier vermeld zodat er geen verwarring over zou bestaan! π
[verwijderd] Tantetil Ik had al via de appgroep van de modjes vernomen dat beebo haar nick wilde veranderen (een mod die aan de beheerders vroeg of iemand dat wilde doen) en was razend nieuwsgierig welke nick beebo dan wilde en waarom en of ik haar dan wel zou herkennen. Toen ik in de koffiecorner in de lijst met topics zag met daarbij de namen wie er als laatst gepost had, stond @[verwijderd] daar ook tussen en toen wist ik het meteen! π€£
Rietjesbeker [verwijderd] maar je hebt ook meteen je plaatje aangepast! Dan weet ik toch sowieso niet meer wie je bent of was of wordt of... π