Tantetil Manque dat hout vind ik mooi zo dus misschien alleen lakken. De rest binnen denk ik wit. Eerst even lekker schoonmaken.
Manque Tantetil Wit met van die marinebauwe kussentjes! 😁 Maar hoe gaat dat dan, neem je de boot eerst mee naar huis om op te knappen? Of is er ergens een stalling voor?
Pietje1987 Tantetil gaaf!!! Voor je eerste jaar zou ik even de havens bellen ofzo. Dan kun je rustig op zoek naar een goedkopere optie
Tantetil Nou ondanks alle coronaperikelen is het man gelukt om de boot van Amsterdam naar ons te krijgen. We hebben hem toch in een jachthaven gelegd omdat wat we hadden bedacht, gewoon ergens aan de vaart bij ons niet te doen was. Veel wind, de boot ging alle kanten op. Gelukkig nam deze haven nog wel nieuwe mensen aan.
[verwijderd] Tantetil wat een super leuk bootje! Wij hadden ook een bootje toen we nog aan een haven woonden. Zo gezellig om tochtjes te maken. Onderhoud vond ik weinig werk. Elk jaar goed schoonmaken als die uit het water ging en hooguit wat kleine reparaties. We wonen nu aan de rivier waarin gemotoriseerd verkeer verboden is. Boot is ingeruild voor een kano. Veel plezier met de boot!
Tantetil Meca haha ja dat vond ik ook! Gezin wil een andere naam, maar ze hebben tot nu toe nog niks leuks bedacht.
Rietjesbeker Tantetil zal ik je meteen even wat bijgeloof ter harte doen, je mag een boot nooit een andere naam geven, dat brengt ongeluk. Dus hernoemen op eigen risico 😝
Meca Tantetil Nee gewoon je veto gebruiken. Geen andere naam, brengt ongeluk en dat wil toch niemand.
iMoeder Ohh, wat goed zeg! Heb je echt geluk mee hoor, dat er plek was. Hier heeft de boot een jaar op een wachtlijst gestaan voordat er plek was in een fijne jachthaven. Geniet er van! 😁
Tantetil iMoeder nou ik kneep hem ook echt wel hoor. Nog maar 5 % batterij, een bloedende blaar op mijn voet, marc in de boot en ik aan wal zoeken naar een haven...ja was echt weer wat voor ons 🤪