Marshmallow [verwijderd] bij jou moet ik altijd denken aan een ander zonnetje die ik ken van een ander forum van vroeger. Ook al heb ik haar al heel lang niet meer online gezien. Zij is arts, vandaar dit plaatje 😏 (of is dit niet de bedoeling?)
sjorsje Bij de letter W denk ik aan water en dan aan zee en dat we hopelijk in de zomer gewoon op vakantie kunnen.
Snoeki Sevenof9 Ik denk bij jou aan altijd aan annika 😅Zo leuk dat ze in de nieuwe Serie picard op prime weer meespeelt....
smax [verwijderd] Ik denk hieraan bij jou. Jij was dat toch die hierheen ging?! Drie jaar terug in de meivakantie zaten we er tegelijk dan 🙂
[verwijderd] smax Ja, dat was ik! We zijn er drie keer geweest (geloof ik) - sinds vorig jaar is Eurocamp er niet meer, dus sindsdien niet meer geweest. Maar het is een topcamping. Jammer dat we elkaar zijn misgelopen...
Hooyo-shimbir @smax bij jou denk ik aan corned beef uit blik 😂 smax... geen idee waarom die connectie 🤷🏽♀️
Miek89 Tantetil doe ik heel soms nog steeds 😅 Macaroni, smac, flinke scheut ketchup en heel veel geraspte kaas 🙈