N loopt op een ‘slechte’ dag 50% van de tijd op zijn tenen en komt gemiddeld dan 15 keer huilend naar mij toe met de woorden auw. Hij loopt ook vandaag op zijn tenen, maar nu denk ik 70% van de tijd en wanneer ik dit typ zit hij bij mij op de grond want hij heeft weer pijn.
3 weken geleden ben ik al bij de huisarts geweest, hij liep daar (natuurlijk🤦🏼♀️) perfect en ik moest maar 4 dagen nurofen geven tegen een eventuele ontsteking. Dit heb ik niet gedaan. Ik Voel er niks bij om een kind nurofen te geven zonder dat er echt onderzocht is of er een ontsteking is.
Voor zijn tweede verjaardag hadden wij een afspraak bij het cb. Toen kaarten ik al aan dat hij 50% van de tijd op zijn tenen liep. De beste mevrouw zei toen en ik citeer : ‘ Hier niet dus het zal wel geen 50% van de tijd zijn.
🤯🤦🏼♀️
Soms heeft hij dagen geen pijn , loopt dan wel vaak op de tenen en soms zitten er dagen tussen dat hij echt pijn heeft.
Herkend iemand dit? Ik weet niet zo goed wat ik er nou mee moet, vooral niet in deze tijd aangezien de hele gezondheidszorg nu ingericht is op het Corona virus.
Hij is absoluut geen zeur, maar mijn hart breekt als hij telkens huilend naar mij toe komt met pijn...