Uilenmama Het is een beetje saai, maar toch de 17e foto Tulpen, de bos was zΓ³ groot, dat ik hem on tweeΓ«n moest splitsen. De volgende nummer is, 127 ... Even tellen dus.
Honkeytonk Ik kom tot de conclusie dat ik teveel foto's maak.. dit is namelijk afgelopen woensdagavond π Ik ga mee met hoge getallen! 83 voor de volgende
Jessie80 Honkeytonk nummer 83 is voor mij toch ruim 3 weken geleden... zoontje in diepe rust in huisje van bosrijk. Nummer 39 voor de volgende.
Sevenof9 Jessie80 aaah zo leuk daar! Wij zijn er jaren geleden geweest en de jongste draagt nog steeds die slaapmuts π leggen ze die nog steeds klaar? En ik moet toch echt eens van iets anders dan onze hond foto's gaan maken. Nummer 44 voor de volgende!
Jessie80 Sevenof9 Wij zijn er jaren geleden geweest en de jongste draagt nog steeds die slaapmuts π leggen ze die nog steeds klaar? Jazeker! Zo leuk die details, maakt het echt af.
Lumihiutale De roze rolschaatsen van mijn dochter,ik heb ze verkocht omdat ze haar te klein waren. Nummer 78!
Sevenof9 [verwijderd] 66 mag ook π ik zit in mijn hol duistere muziek te luisteren, dan krijg je dit soort ideeΓ«n
[verwijderd] Sevenof9 Dat is al beter! Ik ga echt niet meer dan 600 foto's tellen! π Ben gekke henkie niet! π
[verwijderd] Sevenof9 Haha, wat een prachtig toeval! Nr. 66 is deze! π€£ Deze christen neemt wraak! ππͺπ» Nr. 77. ππ