[verwijderd] Tantetil De stukjes die ik tot nu toe heb genaaid voor mijn quilt. Ik ga ze uiteraard nog herschikken en aan elkaar naaien, maar zo ver ben ik nog niet. Nummer 18.
Rietjesbeker Nr 4, de mollige handjes van zoontje. Dochter heeft ze nooit gehad, dat is en was zo'n smal ding, dus ik vind dit heerlijk om te zien. Volgende kijk maar even bij de foto voor deze π€£π
[verwijderd] Uilenmama Deze stukjes zijn machinaal gedaan. Mijn vorige (en enige andere) quilt heb ik met de hand gedaan. (Dat doe ik dus nooit meer! π€)
Uilenmama [verwijderd] Kan ik mij heel goed voorstellen. Ik naai lapjes met de hand en het ziet er niet uit!
[verwijderd] Uilenmama O, die quilt is wel echt mooit geworden hoor, alleen het was een vreselijk werk waar geen einde aan kwam. Hij was bedoeld voor in het ledikant van dochter en ik ben begonnen in de laatste weken van mijn zwangerschap. Toen ie eindelijk af was, was ze volgens mij al 2! π
Vulpen [verwijderd] Mijn zusje heeft er een voor mijn oudste gemaakt, geloof dat de jongste toen al bijna geboren werd π Ik zou daar echt het geduld niet voor hebben.
[verwijderd] Onze 'nieuwe' glijbaan. Mijn zus ging naar een kleinere tuin en wij naar een grote. Nu mogen de kindjes bij ons glijden. π Nummer 2
Tantetil Runa nr 63 hier kwamen net van de dokter vandaan, omdat dit monster een vrije val van het trapje van zijn zus hoogslaper maakte en niet meer goed kon lopen. Conclusie, niks gebroken...sticker op zijn hoofd en duimpie omhoog. Volgende is nr 5