Jessie80 Nummer 7: Jongste wilde best even op de foto om te laten zien aan de juf hoe hard hij aan het werk was; hij is voor het sluiten van de scholen 2 hele weken naar school geweest... Nummer 13.
Sweetl Tantetil Moe van het scheppen, spelen, beestjes eten geven.. En ja, dat is geitenpoep op zn been🙈🤢 Nr 32
Sweetl Honkeytonk nee gewoon een gekke hoek qua foto Ik vind hem ook heeeel groot lijken op de foto, maar hij is zo'n 77cm en een echt kaboutertje😂
Sweetl Bloem Haha ja, dit is 2 weken geleden.. Kun je een beetje zien hoe hoog hij is😂 hij kan zelf nog niet eens bij de deurklink
Vulpen Tantetil Ja, dat vind ik ook. Hoe oud is hij? Denk dat het komt door die stoere uitstraling 😎 Mijn dochter oogt juist klein maar dat komt omdat ze op haar knieën loopt.
Tantetil Dit lag van de week voor onze deur. Van de manager van mijn man. Man komt oa nog steeds bij mensen thuis om te zorgen dat ze bereikbaar blijven of te zorgen dat hun noodknop nog werkt. Best gevaarlijk aangezien mensen niet eerlijk zijn over of ze klachten hebben of niet. Nr 6