Manque Pimpelmeesje FB heb ik ook niet, maar Vinted is wel een goed idee, thanks! Ik zet hem ook maar even op ZP. Zou ideaal zijn voor gastouders, denk ik.
Linnetje Foto gemaakt voor mijn zus. Die is groot fan van Ramses en heeft deze quote in het groot in haar woonkamer hangen (uiteraard zonder de (thuis)😉) Nummer 40
Toch6 Pimpelmeesje hopelijk kan hij dat snel. Stom werk vind ik dat dus als man het overneemt... graag 😅
Pimpelmeesje Toch6 Het viel me enorm mee hoe snel hij het oppakte 🙂 ik moet niet te kritisch zijn, maar na een paar handdoeken was het resultaat al 100x beter dan de eerste 🙂
Dahlia Tantetil hoe maak je een gifje?? Sorry voor de off topic Ontopic: inn2 dagen een speelkamer ineen geflanst. Kleurtje op de muur en nieuwe gordijnen komt nog. Oh nummer 22 hierna
Miek89 📷 Dit vindt hij zo lekker 😁🙈 dus af en toe krijgt hij wat vlokken in een schaaltje en dan geniet hij zo enorm 🥰 Volgende nr. 11
Tantetil Dahlia ik deed op filmpje bewerken en dan stond gifje maken ertussen. Ik probeerde nu te kijken wat ik precies had gedaan, maar nu zie ik het niet meer er tussen staan...